Polska marka odzieżowa Tatuum dołączyła do portfolio klientów agencji Rebell Concept. Początek współpracy został ogłoszony 1 grudnia 2021 roku – w dzień startu świątecznej kampanii marki.
Agencja zajmie się PR-em marki Tatuum, współpracą z influencerami oraz tworzeniem projektów specjalnych. Po stronie Rebell Concept głównym kontaktem jest założyciel agencji Bartłomiej Pałubicki. Adrianna Kruszewska, Junior PR Manager, która do zespołu agencji dołączyła w listopadzie 2021 roku, jest odpowiedzialna za influencer marketing oraz kontakty z mediami. Prowadzeniem projektów eventowych zajmuje się z kolei Łukasz Hermanowski.
W ramach współpracy agencja odpowiada również za showroom wizerunkowy marki. Ekspozycja będzie przygotowywana przez zespół pod kierownictwem dyrektor kreatywnej Klaudyny Zygal. Działania komunikacyjne dla showroomu poprowadzi Kruszewska.
Wybór Rebell Concept jest wynikiem rekomendacji, klient wcześniej miał też okazję współpracować z agencją. Umowę podpisano na czas nieokreślony. (as)