niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościTailor Made z nowym logo

Tailor Made z nowym logo

Agencja usług komunikacyjnych Tailor Made w grudniu 2023 roku podjęła decyzję o rebrandingu.

W przyjętej strategii agencja koncentruje się na nazwie Tailor Made i usuwa dodatek „PR” z logo. Dodaje do niego również hasło „komunikacja szyta na miarę”. Owe zabiegi mają podkreślić, że firma nie oferuje już usług wyłącznie z zakresu relacji mediowych. Specjalnościami agencji stały się również storytelling oraz kreowanie wizerunku. Celem owego przekształcenia jest również ułatwienie komunikacji z partnerami biznesowymi agencji. 

Nowe logo bazuje na żywych kolorach, nieregularnych kształtach oraz mocnej czcionce obrazującej charakter firmy. Klasyczne, tradycyjne linie i bezpieczne szarości zostały zamienione na nowoczesną formę, która odzwierciedla kierunek rozwoju agencji. Celem nowej identyfikacji wizualnej jest również podkreślenie radości i zabawy, których nie brakuje w działaniach Taylor Made. 

Wprowadzone zmiany mają odzwierciedlać kierunek rozwoju agencji, która zmieniła lokalizację swojego biura na bardziej nowoczesną, wdrożyła hybrydowy model pracy, ulepszyła sposób określania celów wewnątrz organizacji oraz wprowadziła nowoczesne komunikacje dla swoich klientów. 

Poprzednie logo spółki funkcjonowało od 2015 roku. (an)

Poprzednie logo

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj