Do 17 października można zgłaszać prace magisterskie dotyczące promocji Polski do ósmej edycji konkursu „Teraz Polska Promocja”.
Tematyka konkursu to szeroko rozumiana promocja Polski – promocja wizerunkowa, gospodarcza, rolno-spożywcza, turystyczna, sportowa, kulturalna i naukowa Polski i jej regionów w kraju oraz na świecie. Celem konkursu jest popularyzacja tej tematyki wśród studentów, kadry akademickiej czy mediów studenckich, a także wspieranie procesu kształcenia nowoczesnych kadr dla potrzeb marketingu narodowego. Organizatorzy chcą zmotywować studentów do podejmowania prac badawczych na temat promocji Polski.
Konkurs organizowany jest przez Fundację Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”, Polską Agencję Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polską Organizację Turystyczną oraz Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.
Pracę magisterską może zgłosić uczestnik lub szkoła wyższa, reprezentowana przez dziekana lub rektora. Zgłoszenie powinno zawierać formularz zgłoszeniowy, pracę magisterską na płycie CD/DVD w dwóch egzemplarzach, kopię dyplomu lub potwierdzenie ukończenia studiów oraz kopię promotorskiej recenzji pracy.
Zwycięzcy otrzymają nagrody pieniężne i nagrody specjalne Ministerstwa Spraw Zagranicznych, Ministerstwa Gospodarki, Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Ministerstwa Sportu i Turystyki, Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Instytutu Adama Mickiewicza oraz Fundacji PZU. Fragmenty zwycięskich prac zostaną opublikowane w e-booku „Teraz Polska Promocja”.
Partnerami konkursu zostali Fundacja PZU, NASK i Deutsche Bank, EuRoPol GAZ. Partnerami honorowymi są Uniwersytet Warszawski, Politechnika Warszawska, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego oraz Szkoła Główna Handlowa.
Patronat honorowy nad konkursem objęli Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Minister Spraw Zagranicznych, Minister Gospodarki, Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Minister Infrastruktury i Rozwoju, Minister Sportu i Turystyki, Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Instytut Adama Mickiewicza.
PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia