TikTok opublikował Raport Egzekwowania Zasad Społeczności za drugi kwartał 2022 roku.
Jak czytamy, od kwietnia do czerwca 2022 roku usunięto ponad 33 mln fałszywych kont.
Źródło: Raport Egzekwowania Zasad Społeczności TikToka
Ponad 113 mln filmów zostało usuniętych z TikToka globalnie w drugim kwartale 2022 roku. Powodem było naruszenie Zasad Społeczności lub warunków świadczenia usług. Jest to około 1 proc. wszystkich przesłanych materiałów wideo w serwisie.
Jak czytamy, platforma stale podejmuje działania, które mają na celu walkę z rozprzestrzenianiem się dezinformacji.
Twórcy raportu podają, że 95,9 proc. treści zostało usuniętych zanim ktokolwiek je zgłosił, natomiast 93,7 proc. w ciągu 24 godzin od publikacji. 90,5 proc. usuniętych filmów nie zostało nawet przez nikogo wyświetlonych.
Dodatkowo, ponad 5,1 mln reklam zostało odrzuconych z powodu naruszenia zasad i wytycznych dotyczących reklam. W II kwartale 2022 roku łączna liczba reklam usuniętych za naruszenia zasad zmniejszyła się – czytamy w raporcie.
Źródło: Raport Egzekwowania Zasad Społeczności TikToka
(bs)