31 sierpnia na blogu TikTok for Business pojawił się poradnik, w którym autorzy w paru krokach pokazują, jak małe firmy mogą rozpocząć działalność w aplikacji.
Poradnik jest podzielony na trzy sekcje. Pierwsza dotyczy tego, jak nagrać i zamieścić swój pierwszy video na TikToku. W drugim punkcie znajduje się objaśnienie, w jaki sposób założyć konto biznesowe w aplikacji.
Źródło: tiktok.com
„Po założeniu darmowego konta biznesowego otrzymasz dodatkowe korzyści w postaci możliwości korzystania z promocji, szczegółowej analizy, dostępu do Creative Hub, łączenia strony internetowej i poczty elektronicznej, planowania postów i wiele więcej” – czytamy na tiktok.com.
Ostatni punkt poradnika informuje o założeniu konta Ads Manager.
„Posiadając konto Ads Manager, możesz kierować reklamy do wybranych klientów, śledzić i mierzyć wyniki, a także zwiększać sprzedaż. Elastyczne opcje budżetowe ułatwiają rozpoczęcie działalności każdej firmie” – informuje źródło. (zd)
Źródło: tiktok.com