TikTok testuje możliwość dodawania linków w opisie profilu – odnotowuje socialmediatoday.com. Jak pisze portal, nowa funkcja może znacząco ułatwić markom przekierowywanie ruchu z kanałów danego influencera na ich własne strony.
Niektórzy użytkownicy mogą dodawać linki w panelu edycji swojego profilu, zaraz pod polem przeznaczonym na opis biograficzny. Zapisany odnośnik wyświetla się potem w podglądzie na różowo. Jeśli aktywny adres ma zbyt wiele znaków, jest przez TikToka skracany wielokropkiem – wynika ze zdjęć, które opublikowali w mediach tiktokerzy mający wcześniejszy dostęp do nowej funkcji.
Zyskujący popularność portal społecznościowy testował niedawno też inne formy przekierowywania ruchu. TikTok potwierdził w listopadzie 2019 roku, że sprawdza możliwość zamieszczania odnośników do sklepu internetowego w filmach.
„Budowanie grupy odbiorców na danej platformie jest dobrym narzędziem zwiększania poziomu świadomości marki, ale by móc czerpać z tego korzyści, trzeba mieć możliwość kierowania ich na strony domowe marki” – komentuje Andrew Hutchinson z socialmediatoday.com. (mp)