Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
TikTok umożliwi dodawanie linków w opisach profilu? tiktok testuje możliwość dodawania linków w opisie profilu – odnotowuje socialmediatoday.com. jak pisze portal, nowa funkcja może znacząco ułatwić markom przekierowywanie ruchu z kanałów danego influencera na ich własne strony. niektórzy użytkownicy mogą dodawać linki w panelu edycji swojego profilu, zaraz pod polem przeznaczonym na opis biograficzny. zapisany odnośnik wyświetla się potem w podglądzie na różowo. jeśli aktywny adres ma zbyt wiele znaków, jest przez tiktoka skracany wielokropkiem – wynika ze zdjęć, które opublikowali w mediach tiktokerzy mający wcześniejszy dostęp do nowej funkcji. zyskujący popularność portal społecznościowy testował niedawno też inne formy przekierowywania ruchu. tiktok potwierdził w listopadzie 2019 roku , że sprawdza możliwość zamieszczania odnośników do sklepu internetowego w filmach. „budowanie grupy odbiorców na danej platformie jest dobrym narzędziem zwiększania poziomu świadomości marki, ale by móc czerpać z tego korzyści, trzeba mieć możliwość kierowania ich na strony domowe marki” – komentuje andrew hutchinson z socialmediatoday.com. (mp).
TikTok testuje możliwość dodawania linków w opisie profilu – odnotowuje socialmediatoday.com. Jak pisze portal, nowa funkcja może znacząco ułatwić markom przekierowywanie ruchu z kanałów danego influencera na ich własne strony.
Niektórzy użytkownicy mogą dodawać linki w panelu edycji swojego profilu, zaraz pod polem przeznaczonym na opis biograficzny. Zapisany odnośnik wyświetla się potem w podglądzie na różowo. Jeśli aktywny adres ma zbyt wiele znaków, jest przez TikToka skracany wielokropkiem – wynika ze zdjęć, które opublikowali w mediach tiktokerzy mający wcześniejszy dostęp do nowej funkcji.
Zyskujący popularność portal społecznościowy testował niedawno też inne formy przekierowywania ruchu. TikTok potwierdził w listopadzie 2019 roku, że sprawdza możliwość zamieszczania odnośników do sklepu internetowego w filmach.
„Budowanie grupy odbiorców na danej platformie jest dobrym narzędziem zwiększania poziomu świadomości marki, ale by móc czerpać z tego korzyści, trzeba mieć możliwość kierowania ich na strony domowe marki” – komentuje Andrew Hutchinson z socialmediatoday.com. (mp)