TikTok uruchamia program „Follow Me”, aby pomóc małym i średnim przedsiębiorstwom wykorzystać w pełni potencjał sprzedażowy platformy.
Przez sześć tygodni zainteresowane marki będą otrzymywać porady dotyczące założenia bezpłatnego konta biznesowego na TikToku czy prowadzenia pierwszych kampanii. Dostaną również dostęp do Centrum Kreatywnego.
Program oferuje różne ścieżki edukacyjne, w zależności od celów i potrzeb danego biznesu.
Do akcji zaangażowano wybrane lokalne marki z dwunastu rynków, które w roli ambasadorów podzielą się swoimi wskazówkami, jak najlepiej wykorzystać potencjał platformy, by osiągnąć swoje cele biznesowe. Wśród nich nie zabraknie także polskiego akcentu, czyli „tortli_pl”, marki, która specjalizuje się w tworzeniu spersonalizowanych kubków.
Jak mówi Rafał Drzewiecki, Head of Global Business Marketing, TikTok CE, platforma chce w ten sposób pomóc mniejszym firmom w prowadzeniu efektywnej promocji i pokazać, że TikTok to przestrzeń dla każdego biznesu, bez względu na branżę czy skalę działania. (bs)