W maju 2023 roku TikTok uruchomił stronę internetową „TikTok World”, na której dostępne są m.in. wskazówki dotyczące strategii, które mają pomóc firmom i twórcom zwiększyć ich obecność w serwisie, informacje o najnowszych produktach i narzędziach reklamowych, a także materiały edukacyjne.
Na stronie umieszczono cztery przewodniki, które mają pomóc marketingowcom w działaniach na platformie oraz nagrania ze wskazówkami ekspertów. Znalazły się tam m.in. informacje o tym, jak dotrzeć z treściami do większej grupy, jak zwiększyć sprzedaż, czy jak automatyzować i mierzyć reklamy.
Źródło: tiktok.com
Platforma udostępniła także wskazówki podzielone na kategorie. Twórcy mogą dowiedzieć się m.in., jak zacząć na TikToku, jak edytować filmy czy jak ulepszać treści. Dla reklamodawców serwis przygotował informacje o tym, jak zacząć używać reklam w filmach oraz przedstawił efekty marek, które już z tego narzędzia skorzystały.
Źródło: tiktok.com
Wskazówki dostępne są na stronie. (bs)