TikTok poinformował, że wprowadza cztery nowe narzędzia w zakładce „Promuj”. Jak komunikuje platforma, nowe funkcje reklamowe mają pomóc uzyskać więcej wyświetleń profilu i zdobyć potencjalnych klientów.
Pierwszą nową opcją będzie możliwość ustawienia celu „więcej wyświetleń profilu”. Gdy widz obejrzy film z ustawionym celem, zobaczy wezwanie do działania na profilu użytkownika.
Źródło: tiktok.com/business
Drugą funkcją będzie cel „więcej wiadomości”. Jak informuje TikTok, to narzędzie może zwiększyć liczbę odbiorców docelowych i potencjalnych klientów. Po obejrzeniu filmu z tym celem, widz zobaczy przycisk „wyślij wiadomość”, który przeniesie go od razu do czatu.
Źródło: tiktok.com/business
TikTok pozwoli również na współpracę z innymi twórcami. Aby skorzystać z tej opcji, należy przejść do TikTok Creator Marketplace, gdzie można wyszukać twórcę odpowiadającego marce i celom innego użytkownika. Funkcja „Promuj innych” pozwoli promować twórców wśród większej liczby odbiorców.
Źródło: tiktok.com/business
Aby wysłać prośbę o promocję treści innego twórcy, należy przejść do zakładki „Promuj”, a następnie wybrać „Uprawnienia”.
Ostatnim nowym narzędziem ogłoszonym przez TikToka jest możliwość ustawienia swojej grupy docelowej według lokalizacji. Jak podaje platforma, jest to opcja skierowana przede wszystkim do właścicieli lokalnych firm lub restauracji, których użytkownicy z okolicy mogą odnaleźć na TikToku. (bs)