„Inventory Filter” to nowe narzędzie, które zapewnia reklamodawcom większą kontrolę nad treściami wyświetlanymi obok ich reklam w sekcji „Dla Ciebie” w aplikacji TikTok.
Nowa funkcja daje reklamodawcom dostęp do trzech różnych poziomów zasobów wideo – Full Inventory, Standard Inventory i Limited Inventory, które zdefiniowane zostały na podstawie zasad aplikacji i branżowych standardów.
Wybrany poziom można zdefiniować w TikTok Ads Managerze podczas tworzenia kampanii.
Filtr klasyfikuje treści tworzone przez użytkowników przez analizę tekstu, dźwięku, wideo i obrazów, oceniając czy nie naruszają zasad i czy dotyczą tematów potencjalnie kontrowersyjnych. Film, który zostanie tak zdefiniowany, zostanie następnie przypisany do jednego z czterech poziomów ryzyka.
Pierwsza kategoria to Floor Content. Zawiera ona treści, które zostały usunięte przez naruszenie zasad TikToka. High Risk Content to treści gloryfikujące lub prezentujące w sposób bezrefleksyjny tematy potencjalnie kontrowersyjne. Trzecią kategorią jest Medium Risk Content, która zawiera treści fikcyjne lub rozrywkowe dotyczące potencjalnie kontrowersyjnych tematów. Ostatnim poziomem jest Low Risk Content, czyli filmy o walorze edukacyjnym, dotyczące potencjalnie kontrowersyjnych tematów.
Nowa funkcja dostępna jest już w Australii, Brazylii, Kanadzie, Egipcie, Francji, Niemczech, Indonezji, Włoszech, Japonii, Arabii Saudyjskiej, Malezji, Meksyku, Holandii, Filipinach, Polsce, Singapurze, Korei Południowej, Hiszpanii, Szwecji, Tajlandii, Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych oraz Wietnamie. (bs)