Producent zegarków Timex żartuje ze smartwatchy na billboardzie, który pojawił się w Nowym Jorku – opisuje businessinsider.in.
Na minimalistycznym billboardzie znalazł się analogowy zegarek oraz hasło: „Sprawdź godzinę, nie widząc, że masz 1249 e-maili bez odpowiedzi” – czytamy. W ten sposób Timex krytykuje smartwatche i promuje nowy zegarek, który powstał we współpracy z brooklyńską firmą odzieżową Adsum. Źródło zauważa, że model jest obecnie wyprzedany, jednak przekaz z billboardu został zapamiętany.
Źródło: twitter.com/sammillencramer
Czytamy, że Timex chce przypomnieć odbiorcom o radości płynących z korzystania z zegarków analogowych. Źródło zauważa, że reklama nawiązuje do zegarków Apple’a, które wyświetlają na nadgarstku różnego rodzaju powiadomienia.
Jak czytamy, to Apple wprowadził zupełnie inny produkt niż tradycyjny zegarek – smartwatch – w 2015 roku. Od tego czasu inteligentne zegarki cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem – przekazuje źródło. Tym jednak, co wzbudzają smartwatche, a nie niosą tego za sobą zwykłe zegarki, to niepokój związany z powiadomieniami. Na tym Timex oparł swoją kampanię – dowiadujemy się.
Jak jednak zauważa serwis tabletowo.pl, reklama jest wyrazem hipokryzji. Timex bowiem też ma w ofercie smartwatche, które mogą wyświetlać powiadomienia. (mb)