W sierpniu 2024 roku Coca-Cola Polska powiadomiła o objęciu przez Tomasza Czajkowskiego stanowiska dyrektora public affairs w koncernie. Zastąpił w tej roli Jakuba Puźniaka.
Od początku czerwca 2024 roku Czajkowski odpowiada za rozwijanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi interesariuszami marki, w tym organami rządowymi, agencjami regulacyjnymi, organizacjami społecznymi, a także szeroką opinią publiczną.
Tomasz Czajkowski przed dołączeniem do Coca-Coli zarządzał butikową agencją City Link Media współpracującą z sektorem FMCG, energetycznym oraz bankowym, która specjalizowała się m.in. w product placemencie, public relations oraz public affairs. Przez dwie kadencje był członkiem Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego w Brukseli, gdzie reprezentował głos społeczeństwa obywatelskiego oraz odgrywał rolę doradczą dla Komisji Europejskiej, Parlamentu Europejskiego i Rady Europejskiej.
Czajkowski kończył studia magisterskie z zarządzania i marketingu oraz zarządzania zasobami ludzkimi na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. (ao)