Do zespołu Too Good To Go, aplikacji oferującej kupno jedzenia, które nie zostało wykorzystane przez podmioty gastronomiczne i sklepy, dołączyła Beata Pałczyńska. Z początkiem grudnia 2021 roku objęła stanowisko PR Managerki.
Pałczyńska będzie wspierać Magdalenę Marzec, Head of Marketing, od której przejmuje działania związane z komunikacją zewnętrzną. Do zadań PR Managerki będzie należało m.in. opracowanie strategii komunikacyjnej. Zajmie się także koordynacją wszystkich działań public relations w polskich mediach, budowaniem wizerunku wewnętrznych ekspertów, tworzeniem treści promujących globalne cele marki, wsparciem w przygotowaniu strategii mediów społecznościowych czy analizą trendów.
Ostatnio Beata Pałczyńska pracowała w agencji Partner of Promotion, gdzie od 2018 pełniła funkcję Team Leadera. Z agencją była związana od 2016 roku, zajmowała się głównie komunikacją produktową i korporacyjną w sektorze FMCG. Odpowiadała przede wszystkim za kreację i realizację strategii komunikacji, organizację wydarzeń, akcji specjalnych, analizę rynku, media i influencer relations. Współpracowała z markami z branży lifestylowej i spożywczej, takimi jak NIVEA, Pantene, Aussie, OSHEE czy Arla Protein. W 2020 roku była również odpowiedzialna za strategię komunikacji i media relations tenisistki Igi Świątek. Jest absolwentką dziennikarstwa ze specjalizacją PR i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim.
W Too Good To Go przejęła zadania Karoliny Woźniak, poprzedniej PR Managerki. (mb)