W marcu 2023 roku To Good To Go – firma działająca na rzecz ograniczenia marnowania żywności przez łączenie klientów z miejscami, w których zostało nadwyżkowe jedzenie – zaprezentowała nową tożsamość marki. Odświeżenie identyfikacji wizualnej i nowe pozycjonowanie ma na celu dotarcie do szerszej grupy odbiorców.
Jak przekazuje marka, do tej pory w komunikacji koncentrowała się głównie na jedzeniu i korzyściach środowiskowych, teraz zamierza „pogłębić emocjonalną więź z użytkownikami, stawiając ich w centrum uwagi”. „Nowa tożsamość marki to również okazja, by celebrować każdy gest odnoszący się do ratowania jedzenia przed zmarnowaniem i sprawiać, by ludzie czuli się z tego dumni” – czytamy w komunikacie.
Poprzednie logo
Nowe logo
Nowy logotyp Too Good To Go, w którym trzy odcienie zieleni zastąpiono ciemnozielonym kolorem, kształtem ma przypominać uśmiech. Pod unowocześnionym logo znalazła się nazwa ułożona w łuk. Marka tłumaczy, że chce w ten sposób wywoływać u ludzi i firm pozytywne doświadczenie. „Dążymy do tego, by nasi odbiorcy wiedzieli, że staramy się reprezentować coś dobrego” – tłumaczy Carl-Emil Jensen, Creative Director w Too Good To Go. Ivo van den Brand, Chief Marketing Officer firmy, dodaje, że To Good To Go chce mieć pewność, że „ludzie słusznie czują się docenieni i zadowoleni”.
Prace nad nową identyfikacją wizualną trwały rok. Identyfikacja została w całości wykonana przez wewnętrzne działy kreacji firmy. (mb)