Totalizator Sportowy ogłosił przetarg na przeprowadzenie audytu oraz opracowanie strategii public relations dla marki korporacyjnej.
Zadaniem wybranej agencji będzie zdefiniowanie kluczowych przekazów oraz obszarów zaangażowania spółki z uwzględnieniem jej potrzeb wizerunkowych.
Analiza powinna uwzględniać m.in. komunikację na social mediach, marki produktowe LOTTO w kontekście pozycjonowania do marki korporacyjnej, komunikację wewnętrzną do wszystkich pracowników czy employer branding.
Wybrana firma na wykonanie zadania będzie miała do trzech miesięcy z możliwością przedłużenia współpracy na kolejne trzy miesiące.
Wykonawca powinien wskazać również kierownika projektu, który posiada co najmniej trzyletnie ciągłe doświadczenie zawodowe w branży e-commerce, retail, hazardowej lub farmaceutycznej.
Termin składania ofert na stronie internetowej mija 6 września 2022 roku o godzinie 12:00. Pytania dotyczące przetargu można zadawać do 31 sierpnia 2022 roku. (bs)