poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościTotalizator Sportowy ogłasza przetarg na opracowanie strategii PR

Totalizator Sportowy ogłasza przetarg na opracowanie strategii PR

Totalizator Sportowy ogłosił przetarg na przeprowadzenie audytu oraz opracowanie strategii public relations dla marki korporacyjnej.

Zadaniem wybranej agencji będzie zdefiniowanie kluczowych przekazów oraz obszarów zaangażowania spółki z uwzględnieniem jej potrzeb wizerunkowych.

Analiza powinna uwzględniać m.in. komunikację na social mediach, marki produktowe LOTTO w kontekście pozycjonowania do marki korporacyjnej, komunikację wewnętrzną do wszystkich pracowników czy employer branding.

Wybrana firma na wykonanie zadania będzie miała do trzech miesięcy z możliwością przedłużenia współpracy na kolejne trzy miesiące.

Wykonawca powinien wskazać również kierownika projektu, który posiada co najmniej trzyletnie ciągłe doświadczenie zawodowe w branży e-commerce, retail, hazardowej lub farmaceutycznej.

Termin składania ofert na stronie internetowej mija 6 września 2022 roku o godzinie 12:00. Pytania dotyczące przetargu można zadawać do 31 sierpnia 2022 roku. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj