Totalizator Sportowy szuka agencji do świadczenia usług z zakresu influencer marketingu.
Wybrana agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie koncepcji pod kątem pozyskiwania nowych graczy w serwisie sprzedaży iLOTTO, budowania świadomości marki wśród użytkowników mediów społecznościowych, wspierania kampanii produktowych oraz wydarzeń.
Do jej zadań należeć będą także m.in. opracowanie koncepcji rozwoju profilów marki LOTTO w wybranych mediach społecznościowych z udziałem twórców internetowych, dobór influencerów, przygotowanie harmonogramu i egzekwowanie działań w ramach kampanii, przygotowanie raportów i rekomendacji, tworzenie materiałów wideo oraz opracowanie koncepcji na potrzeby konkursów.
Agencja będzie zajmować się także opracowaniem koncepcji kampanii influencerskich w ramach wprowadzenia nowych produktów, akcji specjalnych lub promowania wydarzeń.
Agencje biorące udział w przetargu będą miały do zrealizowania zadanie na podstawie briefu przygotowanego przez Departament Promocji i PR. Dodatkowo agencje będą zobowiązane do przedstawienia kosztów brutto wykonania zadania.
Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na 24 miesiące, z możliwością przedłużenia jej maksymalnie o rok.
Zgłoszenia można przesyłać do 6 grudnia 2022 roku do godziny 14:00 przez e-mail lub do siedziby Totalizatora Sportowego. Wadium wynosi 10 tys. zł.
Szczegóły przetargu dostępne są na stronie. (bs)