niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościTrendy i praktyki w komunikacji wewnętrznej, czyli XIV Międzynarodowe Seminarium face

Trendy i praktyki w komunikacji wewnętrznej, czyli XIV Międzynarodowe Seminarium face

13 i 14 października w Warszawie będzie miała miejsce konferencja w całości poświęcona komunikacji wewnętrznej face 2010.
14 edycja seminarium, organizowana przez GFMP Management Consultants, będzie się koncentrować wokół tematów wiarygodności firmy, rozwijania identyfikacji pracowników i zapewniania skuteczności strategii firmy.

Konferencja będzie też okazją do zapoznania się z najnowszymi koncepcjami dotyczącymi komunikacji, przedstawionymi przez D. Marka Schumanna – byłego prezesa International Association of Business Communicators (IABC), który będzie mówił o nowych zasadach angażowania się pracowników, istocie partnerstwa między działem komunikacji i innymi działami w firmie oraz budowaniu otwartości.

Najlepsze rozwiązania w obszarze komunikacji wewnętrznej zaprezentują osoby zarządzające komunikacją, PR, CA, CSR i HRM z firm Asseco Poland, British American Tobacco Polska, Faurecia, IBM Polska, Kompania Piwowarska, LUKAS Bank, Toyota Motor Manufacturing Poland, ZAK. Zaproszeni eksperci przedstawią m.in. praktyki zarządzania komunikacją w okresie wdrażania ważnych dla organizacji zmian, omówią skuteczne sposoby nawiązywania dialogu z pracownikami poprzez narzędzia komunikacji wewnętrznej oraz zaprezentują sposoby wdrażania nowej strategii firmy.

Uzupełnieniem wykładów i prezentacji case studies będą praktyczne warsztaty, podczas których uczestnicy dowiedzą się, jak wzmacniać wiarygodność i zaufanie do wyższej kadry zarządzającej i budować świadomość, co do jej roli w komunikacji wewnętrznej.

Szczegółową broszurę informacyjną oraz formularz zgłoszeniowy na seminarium face 2010 można znaleźć na stronie internetowej.

PRoto.pl jet patronem medialnym konferencji. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj