13 i 14 października w Warszawie będzie miała miejsce konferencja w całości poświęcona komunikacji wewnętrznej face 2010.
14 edycja seminarium, organizowana przez GFMP Management Consultants, będzie się koncentrować wokół tematów wiarygodności firmy, rozwijania identyfikacji pracowników i zapewniania skuteczności strategii firmy.
Konferencja będzie też okazją do zapoznania się z najnowszymi koncepcjami dotyczącymi komunikacji, przedstawionymi przez D. Marka Schumanna – byłego prezesa International Association of Business Communicators (IABC), który będzie mówił o nowych zasadach angażowania się pracowników, istocie partnerstwa między działem komunikacji i innymi działami w firmie oraz budowaniu otwartości.
Najlepsze rozwiązania w obszarze komunikacji wewnętrznej zaprezentują osoby zarządzające komunikacją, PR, CA, CSR i HRM z firm Asseco Poland, British American Tobacco Polska, Faurecia, IBM Polska, Kompania Piwowarska, LUKAS Bank, Toyota Motor Manufacturing Poland, ZAK. Zaproszeni eksperci przedstawią m.in. praktyki zarządzania komunikacją w okresie wdrażania ważnych dla organizacji zmian, omówią skuteczne sposoby nawiązywania dialogu z pracownikami poprzez narzędzia komunikacji wewnętrznej oraz zaprezentują sposoby wdrażania nowej strategii firmy.
Uzupełnieniem wykładów i prezentacji case studies będą praktyczne warsztaty, podczas których uczestnicy dowiedzą się, jak wzmacniać wiarygodność i zaufanie do wyższej kadry zarządzającej i budować świadomość, co do jej roli w komunikacji wewnętrznej.
Szczegółową broszurę informacyjną oraz formularz zgłoszeniowy na seminarium face 2010 można znaleźć na stronie internetowej.
PRoto.pl jet patronem medialnym konferencji. (kk)