W dniach 19-20 września, w warszawskim Hotelu Marriott odbędzie się III Kongres Public Relations Trendy 2008. Jego organizatorem jest firma Informedia Polska. Celem twórców wydarzenia jest stworzenie warunków do zdobycia wiedzy o najświeższych narzędziach wykorzystywanych w branży i kierunkach rozwoju PR w Polsce.
W trakcie kongresu będzie można zapoznać się m.in. z zagadnieniami wykorzystania społeczności internetowych w procesie budowania marki, roli współpracy działów PR i HR w tworzeniu wizerunku dobrego pracodawcy, a także praktycznych narzędzi w nowoczesnym PR wewnętrznym.
Uczestnicy drugiego dnia kongresu będą mogli wysłuchać m.in. prelekcji Marcina Gruszki (P4), na temat niestandardowych działań PR. Szymon Midera (BRE Bank) podzieli się swoimi uwagami na temat nowatorskiego wykorzystania Internetu w relacjach z mediami, a Ewa Kurowska-Tober i Magdalena Bartosik (Kancelaria Prawna Salanas) odniosą się do relacji pomiędzy nowymi mediami i prawem prasowym. Szczegółowe informacje na temat kongresu, a także plan spotkania dostępne są na stronie. Wortal PRoto jest jednym z patronów medialnych wydarzenia. (psp)