Tematem przewodnim tegorocznej konferencji Power of Content Marketing, która odbędzie się w dniach 28-29 maja, będzie efektywność narzędzi content marketing.
W tym roku tematem przewodnim konferencji będzie efektywność w kontekście wielokanałowego zastosowania narzędzi content marketing, które przekłada się na zyski firmy. Wśród prelegentów wystąpią m.in.: Björn Owen Glad (Spoon, Szwecja), Rainer Burkhardt (C3 Creative Code and Content, Niemcy), Nenad Senic (PM, Słowenia), Primož Inkret (PM, Słowenia), Paweł Tkaczyk (paweltkaczyk.com), Albert Hupa (IRCenter), Bartek Brach (markidobrzeopowiedziane.pl) oraz dr Jacek Wasilewski (Uniwersytet Warszawski), który będzie również gospodarzem konferencji.
Drugi dzień konferencji poświęcony będzie praktycznemu zastosowaniu jednego z narzędzi content marketing – firmowego bloga. Warsztaty poprowadzą m.in. twórcy najlepszych polskich blogów firmowych – Marcin Gruszka z Play i Wojtek Jabczyński z Orange. Program warsztatów dostępny jest na stronie blogifirmowe.com
Organizatorem konferencji Power of Content Marketing jest Stowarzyszenie Content Marketing Polska zrzeszające firmy oraz agencje wykorzystujące w swojej strategii narzędzia content marketing. Partnerem wydarzenia jest konkurs BLOG FIRMOWY ROKU.