26 projektów rywalizuje o głosy internautów w trzeciej edycji konkursu na Nagrodę Publiczności w Złotych Spinaczach, której partnerem jest PRoto.pl.
W tym konkursie biorą udział projekty, które otrzymały nominację w Złotych Spinaczach, a także wyraziły zainteresowanie uczestnictwem już na etapie zgłaszania projektu do konkursu głównego.
1. A co gdyby? – OLX piętnuje najgorsze zachowania w sieci, OLX, 180heartbeats + Jung v Matt
2. Aktywne Szkoły MultiSport, Benefit Systems, Fundacja V4Sport
3. #BiegunK, czyli jak mówić o biegunce?!, 38 Content Communication
4. Czyste Tatry ekoMałopolska, Stowarzyszenie „Czysta Polska”, Tatrzański Park Narodowy, 5. Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego, Jan Niezbędny, GetHero
5. Demokratyzacja BIO, Carrefour Polska
6. Dziękujemy!, Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, vintom.
7. Elektromobilność na polskim niebie, Partner of Promotion, Fortum
8. Event Creators by Nite, LABCON, adidas
9. #GotowiNaZmiany, Sage, Monday Public Relations
10. #GdzieJestAndrzej? ITAKA na Pol’and’rock, Horeca Group
11. „Jeden dzień – wart całe życie”, Havas PR Warsaw, Fundacja Zobacz…JESTEM, Havas Media, Havas Warsaw
12. Jestem zagrożonym gatunkiem – kampania WWF podczas COP24, Imago Public Relations, Agencja 2012
13. Kampania wspierająca premierę serialu HBO Ślepnąc od świateł, HBO Polska
14. KUKBUK Poleca: odkrywamy dobra lokalne, RingPR (Smart Media Group), Wydawnictwo KUKBUK
15. MultiSport Index 2019, Benefit Systems, Kantar
16. Opowiadamy Polskę światu, MSL
17. Pies na służbie, Testa Communications
18. Pod Ciśnieniem. Pierwszy pop-up biurowy we Wrocławiu, CTL Media PR&Marketing, OKRE Development, FNCH DESIGN GROUP
19. „Podlaskie. Zasil się naturą” – kampania regionu, White Bits
20. Przewodnik społeczności Facebooka po Krakowie, Hill+Knowlton Strategies Poland, Facebook
21. Raport „Klimat ryzyka” i kampania #niezaklinaj, Polska Izba Ubezpieczeń, OneMulti, Deloitte Polska, Hi.agencja
22. Rebranding Santander Bank Polska, Santander Bank Polska
23. Skąd wziąć 14 milionów? Dziewczyny lobbują dla hospicjum, Maja Michalak, Marta Mariańska, Stowarzyszenie Hospicjum Łódzkie
24. Stranger e-learnings – thriller językowy, MOSQI.TO, ING BANK ŚLĄSKI
25. Tak dla 5G – fakty kontra fake newsy, Lighthouse, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji
26. Wypożyczalnia choinek Volvo, Cohn & Wolfe
Ze wszystkimi projektami można zapoznać się za pośrednictwem specjalnej platformy glosowanie.zlotespinacze.pl, na której także odbywa się głosowanie. Znajdują się tam krótkie opisy projektów oraz specjalnie przygotowane postery. Każdy internauta ma możliwość oddania tylko jednego głosu na jeden wybrany projekt.
Głosowanie trwa do 21 listopada do godz. 24:00. Zwycięzca w tej kategorii zostanie ogłoszony poznamy podczas gali Złotych Spinaczy, która odbędzie się 6 grudnia 2019 roku.
Więcej informacji o konkursie można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest partnerem Nagrody Publiczności oraz patronem medialnym konkursu Złote Spinacze. (mb)