poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościTrwa XIV edycja PRCH Retail Awards

Trwa XIV edycja PRCH Retail Awards

Już po raz 14 odbywa się konkurs PRCH Retail Awards, skierowany do branży centrów handlowych. Do udziału w nim Polska Rada Centrów Handlowych zaprosiła duże obiekty handlowe, outlety, retail parki, nowe koncepty oraz firmy usługowe. Branża mogła zgłaszać projekty, które były prowadzone w okresie od 1 kwietnia 2022 do 31 marca 2023 roku.

Nagrody przyznawane są w 19 głównych kategoriach, a z okazji 20-lecia PRCH przyznane zostaną dodatkowo nagrody w dwóch specjalnych kategoriach: Człowiek / Osobowość oraz Obiekt / Firma 20-lecia.

Aktualnie toczą się prace 20-osobowego Jury, które wybierze najlepsze zgłoszenia, nominowane do nagród w kategoriach głównych. Kategorie te przekrojowo odzwierciedlają zakres działalności branży nieruchomości handlowych. Aplikacje oceniane są pod kątem biznesowym i strategicznym (m.in. nowy obiekt handlowy, nowy park handlowy czy przebudowa / rozbudowa/ modernizacja /rewitalizacja obiektu handlowego). W konkursie jest też grupa kategorii marketingowych, takich jak działania i strategia public relations obiektu handlowego, kampania wizerunkowa obiektu handlowego czy działania i strategia obiektu handlowego w social mediach. Oceniane są też aspekty związane z działaniami i strategią CSR.

W tym roku w konkursie pojawiły się trzy kategorie premierowe: największe wyzwanie (the biggest challenge), marketing otwarcia retail parków oraz działania biznesowe na rzecz najemców.

Dwie grupy członków jury osobno oceniają kampanie marketingowe obiektów handlowych oraz kategorie biznesowo-strategiczne obiektów handlowych. Dodatkowo czteroosobowe jury strategiczne wskaże laureatów nagród specjalnych, czyli projektów, które wyróżniają się innowacyjnym podejściem i kreują trendy w branży.

Grono ekspertów oceniających projekty zgłoszone do PRCH Retail Awards zaprezentowano na stronie internetowej.

„Znakomity poziom ostatniej edycji, gdy mogliśmy nagrodzić łącznie aż 35 aplikacji, jest potwierdzeniem jakości i innowacyjności działań obiektów handlowych i związanych z nimi firm, świadczących usługi dla naszej branży” – mówi Krzysztof Poznański, dyrektor zarządzający Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Każda ze zgłoszonych aplikacji jest oceniana według precyzyjnych kryteriów, za które przyznawane są punkty. W każdej kategorii Jury może przyznać maksymalnie jedną złotą i dwie srebrne nagrody. By otrzymać konkretną nagrodę, projekt musi uzyskać określoną liczbę punktów. W sytuacji, gdy żaden z projektów nie przekroczy wymaganego pułapu punktowego, nagrody w danej kategorii nie zostaną przyznane.

Po zakończeniu konkursu każdy aplikujący otrzyma raport ze szczegółami oceny swojego projektu i komentarzami jurorów.

Laureaci zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali, która odbędzie się 16 listopada 2023 roku w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj