Trwa przyjmowanie zgłoszeń do 21. edycji konkursu Złote Spinacze! Inicjatywa nagradza najlepsze kampanie public relations w Polsce.
Konkurs – organizowany przez Związek Firm PR – jest skierowany do wszystkich podmiotów realizujących kampanie, inicjatywy i programy public relations w Polsce: agencji PR, firm i korporacji, osób prawnych, instytucji państwowych i samorządowych, szkół, uczelni, organizacji pozarządowych, a także samodzielnych specjalistów PR.
W tym roku projekty można zgłaszać w 35 kategoriach: 20 głównych, 12 sektorowych i 3 specjalnych. Wśród kategorii głównych pojawiła się nowa – „Walka z dezinformacją”, poświęcona tym projektom PR, które miały na celu przeciwdziałanie rozpowszechnianiu nieprawdziwych informacji o istotnym, negatywnym znaczeniu dla podmiotu, marki, usługi lub społeczności.
„Co roku modyfikujemy i dostosowujemy także listę kategorii konkursowych tak, by jak najlepiej odpowiadać na wyzwania, z jakimi aktualnie wszyscy się mierzymy. Z tego właśnie względu zdecydowaliśmy się na utworzenie nowej kategorii, która związana jest z walką z dezinformacją” – mówi Przemysław Mitraszewski, prezes zarządu ZFPR-u.
>>> Zgłoszenia można dokonać na stronie.
Podobnie jak w poprzednich latach, projekty do 21. edycji Złotych Spinaczy można zgłaszać w trzech terminach: do 7 sierpnia 2023, do 1 września oraz – ostatecznie – do 10 września 2023.
Nagrodzeni w 21. edycji Złotych Spinaczy zostaną ogłoszeni podczas gali, która została zaplanowana na 8 grudnia 2023 roku.
Nad poprawnością przebiegu konkursu pieczę sprawuje Deloitte.
Więcej informacji można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest partnerem konkursu.