Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Trwają zgłoszenia do Konkursu Biuletynów Firmowych. do 19 lipca można przesyłać zgłoszenia do 19. edycji konkursu biuletynów firmowych. najważniejszą zmianą w tej edycji jest pojawienie się dwóch nowych kategorii konkursowch: projekt contentmarketingowy dla klientów/partnerów oraz projekt contentmarketingowy dla pracowników. organizatorem konkursu jest agencja custom publishing agape. celem konkursu jest wyłonienie najlepszych projektów custompublishingowych oraz multimedialnych przygotowanych przez firmy i instytucje. prace można zgłaszać w pięciu kategoriach drukowanych: biuletyn wewnętrzny, biuletyn zewnętrzny, biuletyn instytucji, projekt jednorazowy biuletynu i projekt jednorazowy korporacyjny, oraz w dwunastu kategoriach elektronicznych: biuletyn wewnętrzny, biuletyn zewnętrzny, biuletyn instytucji, portal/intranet dla pracowników, portal/extranet dla klientów, partnerów, blog tematyczny, projekt jednorazowy biuletynu, projekt jednorazowy korporacyjny, projekt multimedialny wewnętrzny, projekt multimedialny zewnętrzny, projekt contentmarketingowy dla klientów/partnerów i projekt contentmarketingowy dla pracowników. w jury znaleźli się: tomasz kościelny jako przewodniczący, prof. nadzw. dr hab. artur krajewski, dyrektor artystyczny w akademii sztuk pięknych, maja biernacka, internal communication consultant w agencji komunikacji wewnętrznej bee different, żaneta hiszpańska , client service director w agencji pr synertime, zofia kościelna, redaktor prowadząca agape, małgorzata żurniewicz-turno, grafik agencji custom publishing agape, kinga nieśmiałek, senior art director w agencji valkea media, iwona kubicz , prezes zarządu procontent communication , joanna stychno , social media & influencer marketing manager w agencji valkea media, anna watza, managing partner w agencji planet partners, oraz krzysztof wiliński, print manager w agencji valkea media. zgłoszenia można przesyłać do 19 lipca 2019 roku na adres agencji agape. zwycięzców poznamy 1 października 2019 roku. regulamin i zasady zgłaszania prac znajdują się na stronie. proto.pl jest patronem medialnym konkursu. (mb).
Do 19 lipca można przesyłać zgłoszenia do 19. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Najważniejszą zmianą w tej edycji jest pojawienie się dwóch nowych kategorii konkursowch: projekt contentmarketingowy dla klientów/partnerów oraz projekt contentmarketingowy dla pracowników. Organizatorem konkursu jest agencja custom publishing Agape.
Celem konkursu jest wyłonienie najlepszych projektów custompublishingowych oraz multimedialnych przygotowanych przez firmy i instytucje. Prace można zgłaszać w pięciu kategoriach drukowanych: biuletyn wewnętrzny, biuletyn zewnętrzny, biuletyn instytucji, projekt jednorazowy biuletynu i projekt jednorazowy korporacyjny, oraz w dwunastu kategoriach elektronicznych: biuletyn wewnętrzny, biuletyn zewnętrzny, biuletyn instytucji, portal/intranet dla pracowników, portal/extranet dla klientów, partnerów, blog tematyczny, projekt jednorazowy biuletynu, projekt jednorazowy korporacyjny, projekt multimedialny wewnętrzny, projekt multimedialny zewnętrzny, projekt contentmarketingowy dla klientów/partnerów i projekt contentmarketingowy dla pracowników.
W jury znaleźli się: Tomasz Kościelny jako przewodniczący, prof. nadzw. dr hab. Artur Krajewski, dyrektor artystyczny w Akademii Sztuk Pięknych, Maja Biernacka, Internal Communication Consultant w agencji komunikacji wewnętrznej bee DIFFERENT, Żaneta Hiszpańska, Client Service Director w agencji PR Synertime, Zofia Kościelna, redaktor prowadząca Agape, Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik agencji custom publishing Agape, Kinga Nieśmiałek, Senior Art Director w agencji Valkea Media, Iwona Kubicz, prezes zarządu Procontent Communication, Joanna Stychno, Social Media & Influencer Marketing Manager w agencji Valkea Media, Anna Watza, Managing Partner w agencji Planet Partners, oraz Krzysztof Wiliński, Print Manager w agencji Valkea Media.
Zgłoszenia można przesyłać do 19 lipca 2019 roku na adres agencji Agape. Zwycięzców poznamy 1 października 2019 roku.
Regulamin i zasady zgłaszania prac znajdują się na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu. (mb)