Jeszcze do 19 maja 2023 roku przyjmowane są zgłoszenia do drugiej odsłony konkursu The Next Gen of PR, promującego młode talenty w branży, skierowanego do PR-owców poniżej 35. roku życia. Organizatorem konkursu, który polskie eliminacje do międzynarodowych rozgrywek ICCO Next Generation PR World Cup, jest Związek Firm Public Relations.
>>> Zgłaszać można się przez formularz.
Udział w konkursie mogą wziąć dwuosobowe zespoły, które zawodowo związane są z branżą public relations, a każdy z uczestników ma mniej niż 35 lat. Zespoły mogą dokonać zgłoszenia we własnym imieniu, deklarację uczestnictwa może również wypełnić podmiot ich zatrudniający.
„The Next Gen of PR pokazuje i wspiera największe wschodzące talenty PR-owe. Promuje pasję, kreatywność, odwagę, daje możliwość zdobycia nowych doświadczeń oraz konfrontacji swoich pomysłów z ocenami ekspertów” – mówi Anna Simon, wiceprezeska Związku Firm Public Relations.
Konkurs ma na celu wyłonienie najlepszej kampanii public relations stworzonej w odpowiedzi na brief konkursowy, opracowany przez partnera – w tym roku jest to marka OnePlus.
Przygotowane kampanie będą oceniane według następujących kryteriów: strategia, wdrożenie oraz spodziewany efekt. Zwycięska drużyna będzie reprezentować Polskę w finale międzynarodowym, którego organizatorem jest ICCO (International Communications Consultancy Organisation) oraz otrzyma nagrodę pieniężną.
Laureaci polskiej edycji The Next Gen of PR 2023 zostaną ogłoszeni w czerwcu.
Więcej informacji o The Next Gen of PR można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.