Jeszcze do 8 sierpnia 2022 roku przyjmowane są zgłoszenia do konkursu Złote Spinacze 2022 w pierwszym terminie.
Do konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations można zgłaszać projekty, kampanie, inicjatywy i programy zrealizowane przez agencje PR, firmy i korporacje, a także osoby prawne, instytucje państwowe i samorządowe, szkoły, uczelnie, NGO, a także samodzielnych specjalistów.
W tym roku wydzielono 35 kategorii konkursowych – 20 głównych, 12 sektorowych oraz 3 specjalne.
W związku z atakiem Rosji na Ukrainę utworzona została nowa kategoria konkursowa, poświęcona projektom PR realizowanym na rzecz wsparcia napadniętego państwa. Zgłaszane do niej działania mogą obejmować zarówno taktyczne projekty komunikacyjne, realizowane samodzielnie lub we współpracy z organizacjami pozarządowymi, jak również szerokozasięgowe kampanie społeczne, obejmujące takie aktywności jak walka z dezinformacją, organizacja zbiórek, mobilizowanie wolontariatu, a także promocja tzw. sprawy ukraińskiej wśród różnych grup interesariuszy.
Projekty można przesyłać w trzech terminach – pierwszy upływa 8 sierpnia, drugi 2 września, a ostateczny termin przesyłania zgłoszeń mija 9 września 2022.
Zgłoszone działania oceni jury złożone z przedstawicieli branży public relations, mediów, organizacji pozarządowych, świata nauki i biznesu, a w tym sektorów takich jak medycyna, telekomunikacja, przemysł, paliwa, motoryzacja, nowe technologie czy przemysł spożywczy.
Nagrodzeni w 20. edycji Złotych Spinaczy zostaną ogłoszeni podczas gali, która została zaplanowana na 2 grudnia 2022 roku.
Formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.