Trwają zgłoszenia do XVIII edycji konkursu Złote Spinacze, który nagradza kampanie public relations w Polsce. Jeszcze do 10 sierpnia można przesłać zgłoszenie w pierwszym terminie.
Celem Złotych Spinaczy jest promocja najwyższych standardów w branży oraz edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia PR w działaniach firm i instytucji.
W tym roku wydzielono 36 kategorii konkursowych, w tym nowe: PR pro bono i COVID-19 PR response, a także specjalna kategoria jubileuszowa – Kampania PR XX-lecia, utworzona z okazji dwudziestej rocznicy założenia Związku Firm Public Relations.
Do Złotych Spinaczy zgłaszać można kampanie, programy i projekty zrealizowane na obszarze Polski przez agencje PR, firmy i korporacje, osoby prawne, instytucje państwowe i samorządowe, szkoły, uczelnie, organizacje trzeciego sektora, a także samodzielnych specjalistów.
Czytaj także: Po co się zgłaszać do Złotych Spinaczy
Kolejne terminy zgłoszeń upływają kolejno 3 września i 7 września 2020 roku.
Projekty oceni jury złożone z ekspertów branży PR, przedstawicieli świata biznesu, organizacji pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego. Partnerem merytorycznym konkursu ponownie została firma Deloitte.
Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas uroczystej gali 4 grudnia 2020 roku.
Więcej szczegółów na temat konkursu można znaleźć na stronie. Organizatorem konkursu jest Związek Firm Public Relations.
PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu. (mb)