poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościTrzecia edycja Akademii Marketingu – „Social media to nowa telewizja”

Trzecia edycja Akademii Marketingu – „Social media to nowa telewizja”

W dniach 16 i 17 maja 2018 roku w Krakowskim Parku Technologicznym odbędzie się trzecia edycja Akademii Marketingu „Social media to nowa telewizja”. Jest to pierwsza konferencja w Polsce poświęcona budżetowaniu, analityce i technologii wideo marketingu w mediach społecznościowych.  

„Targetowanie i analiza dotarcia komunikatu wideo w mediach społecznościowych jest nieporównywalnie precyzyjniejsza, niż ta oferowana w tradycyjnej telewizji oraz dostępna dla każdego – dużej i małej firmy” – mówi Grzegorz Miłkowski, pomysłodawca i współorganizator Akademii Marketingu. „Wideo marketing to temat obszerny, dlatego podczas najbliższej konferencji chcemy podejść do niego nie tylko od strony doborów kanałów dotarcia, treści, formatów czy kreacji, ale również technologii i jej perspektyw” – dodaje.

Konferencja skierowana jest głównie do osób odpowiedzialnych za marketing – dyrektorów marketingu, Brand Managerów, specjalistów ds. PR, właścicieli małych i średnich firm, osób związanych z planowaniem i zakupem mediów, specjalistów social media, Content Designerów, strategów, oraz właścicieli start-upów i firm działających w branży e-commerce. Podczas wydarzenia uczestnicy dowiedzą się m.in.: jak planować wydatki na reklamę na Facebooku i ATL, jak generować leady za pomocą wideo w branży B2B i B2C oraz czy mądrze jest łączyć promocję na YouTubie i Facebooku.

Na Akademii Marketingu pojawi się 30 prelegentów w tym m.in.: Agnieszka Chabrzyk (Business Factory – Facebook Marketing Partner), Michał Grzebyk (ContentHouse), Artur Jabłoński, Grzegorz Miłkowski (ContentHouse) oraz Ewa Grzelakowska-Kostoglu (vlogerka znana jako Red Lipstick Monster). Na scenie pojawią się również przedstawiciele Synerise, SMSAPI, FreshMail, Netizens, Kantar Millward Brown czy MyLo.

Więcej informacji na temat programu konferencji i biletów znajduje się na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym wydarzenia. (jg)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj