poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościTrzecia edycja Kids Products Forum za nami

Trzecia edycja Kids Products Forum za nami

26 i 27 września 2018 roku w Warszawie odbyła się trzecia edycja Kids Products Forum organizowanego przez Blue Business Media. Podczas konferencji uczestnicy dyskutowali o skutecznych kampaniach marketingowych i sprzedażowych w branży dziecięcej i parentingowej.

Wydarzenie rozpoczęło się wykładem motywacyjnym, który poprowadziła Otylia Jędrzejczak, mistrzyni olimpijska w pływaniu. Uczestnicy pierwszego dnia konferencji wzięli udział także w panelu strategicznym prezesów, w którym dyskutowali Marek Czupryna z firmy Komex (5, 10, 15), Gianluca Migliorisi z Artsana (Chicco) oraz Monika Chmielińska z Polskiego Stowarzyszenia Branży Zabawek i Artykułów Dziecięcych.

Kolejny panel dotyczył potencjału rynku dóbr luksusowych w Polsce. Wzięły w nim udział: Zofia Ślotała, stylistka i influencerka, właścicielka marki Petite Maison, Bogna Bojanowska, redaktor naczelna magazynu „Mint”, Anna Świątkowska, producentka i właścicielka sklepu Modne Zabawki, oraz Katarzyna Gruszka-Mierzwa z firmy Mattel. Uczestniczki panelu rozmawiały m.in. o najdroższej na świecie lalce Barbie oraz o tym, ile Polki są skłonne wydać na ubrania i wyprawkę dla dzieci.

Podczas drugiego dnia wydarzenia odbył się natomiast panel poświęcony propagowaniu edukacji i sportu, w którym uczestniczyły: Anetta Jaworska-Rutkowska, która opowiedziała o konkursie propagującym czytelnictwo organizowanym przez sklepy Biedronka, Iwona Ryniewicz z Fundacji mBank, która wydała książkę „Matematyka jest wszędzie”, Maria Deskur z wydawnictwa Egmont oraz Otylia Jędrzejczak.

Drugi z paneli dyskusyjnych tego dnia poświęcony był tematyce zdrowego stylu życia. Temat ten podjęły m.in. Urszula Kaczan i Natalia Palmowska z MedFood Group (familie.pl), Natalia Bielawska z firmy Ekoubranka i Magdalena Kordaszewska (wyborrodzicow.pl, Zabawka Roku).

Czytaj też: YouTube i marketing szeptany, czyli jak dotrzeć do najmłodszych konsumentów

Podczas konferencji uczestnicy mogli zapoznać się także z case studies z obszaru marketingu i sprzedaży, które prezentowali m.in. przedstawiciele marek Trefl, Egmont czy ABC Kid, a także wziąć udział w warsztatach m.in. poświęconych mediom społecznościowym.

PRoto.pl było patronem medialnym wydarzenia. (pp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj