Już 23 maja 2018 roku w Villi Foksal w Warszawie odbędzie się konferencja Polish Luxury Market Summit, której tematem przewodnim jest świadomy luksus.
Podczas wydarzenia eksperci z Polski i Europy omówią zmiany zachodzące w branży, a także zaprezentują światowe trendy. John Peeters z londyńskiej agencji Holition opowie o tym, w jaki sposób kultowe marki luksusowe i kosmetyczne wprowadzają na rynek innowacje przy użyciu storytellingu. Katarzyna Lemańska z H.E.S.A. zaprezentuje Polskę jako atrakcyjne miejsce dla marek luksusowych oraz zdradzi, jak zachęcać je do współpracy. Grzegorz Włodarczyk z hotelu Raffles Europejski Warsaw poruszy temat emocjonalnej strony luksusu, zaś o tym, jak kreować historie i komunikować jakość, opowie Ema Gloria z Covet House, firmy, która reprezentuje portugalskie luksusowe marki z branży designu.
Dodatkowo, gość specjalny Agnieszka Roefler, współtwórczyni muzeum Villa la Fleur, opowie o społecznym, kulturowym i biznesowym aspekcie odpowiedzialnego kolekcjonowania sztuki, a Beata Orkwiszewska i Anna Kuropatwa z Havas Media Group zaprezentują wyniki badań dotyczących atrakcyjności treści w branży luksusowej.
Podczas konferencji odbędzie się też panel dyskusyjny na temat świadowego luksusu, w którym udział wezmą m.in.: Ewa Bałdyga z Hefra, Rajmund Nowak z Novvak Jewellery, Marlena Wróbel z Why Not Private Jet, Anna Theiss z Aurabilia, Tomasz Wasiucionek z GPoland oraz Agnieszka Smektała z Inzpirea.com, zaś moderatorem dyskusji będzie Dominika Trawka z MarketingPremium.pl.
Szczegóły na temat wydarzenia oraz formularz rejestracyjny znajdują się na stronie.
PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji. (jg)