Już 21 listopada 2019 roku w Warszawie odbędzie się konferencja Brand Summit 2019, która będzie poświęcona w całości marce.
Marka to coś więcej, niż tylko nazwa i logo. Marka obecnie staje się najważniejszym aktywem, który posiadają firmy i którym mogą przyciągnąć uwagę klientów czy kandydatów. Mocna marka ma znaczenie, jakiego nie miała nigdy wcześniej, dlatego tak ważne jest jej umiejętne komunikowanie i dbanie o wizerunek – wyjaśniają organizatorzy wydarzenia.
Podczas konferencji mowa będzie o marce z trzech perspektyw: marki korporacyjnej, marki konsumenckiej i marki pracodawcy. Tematem wydarzenia będzie to, jak zdefiniować unikalną, wyróżniającą się tożsamość firmy, wzmocnić ją wewnętrznie i komunikować tak, by i klienci i kandydaci stali się ambasadorami marki.
W czasie konferencji wystąpią uznani eksperci i praktycy, którzy opowiedzą, jak kształtować markę i jakie korzyści przynoszą zintegrowane działania w obrębie wszystkich marek firmy, a także pokażą dobre praktyki.
Swoją wiedzą podzielą się: Jacek Kotarbiński (kotarbinski.com), Kamilla Giedrojć (dyrektor strategii i marketingu IBM Poland and Baltics), Anna Macnar (CEO HRM Institute), Joanna Tonkowicz (partner zarządzający Absolvent Consulting), Kasia Zadrożna (Culture & Communication Global Senior Manager AmRest), Mariusz Łodyga (CEO Premium Consulting), Adrian Gamoń (Brand Experience & Communication Strategist), Aleksandra Lemańska-Czajka (Personal Development Manager INEA), Jakub Smarz (Talent Brand Lead for Poland, Accenture) oraz Jakub Semerda (CEO Preeshare).
Program konferencji jest podzielony na trzy części: Percepcja marki – poświęcona trendom i ich wpływowi na markę oraz korzyściom, jakie przynosi zintegrowana marka; Marka zaczyna się od środka – o tym, jak sprawić, żeby kultura organizacyjna i działania wewnętrzne przełożyły się na budowanie wizerunku marki; Social, Digital i komunikacja marki – na temat zagadnień związanych z komunikacją marki.
Pełny program znajduje się na stronie.
Dzień po konferencji (22 listopada) odbędą się warsztaty, które pozwolą na pogłębienie tematów poruszanych na konferencji: Zintegrowana marka od A do Z (Anna Macnar, HRM Institute), EB = Emocje + Biznes (Joanna Tonkowicz, Karolina Proczek, Absolvent Consulting).
Dla czytelników PRoto mamy 15 proc. rabatu z kodem PRoto_BS!
PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji. (mb)