Twitter uruchomił nową stronę, która ma za zadanie pomóc mediom oraz organizacjom wydawniczym jak najlepiej wykorzystać platformę społecznościową do swoich działań – informuje socialmediatoday.com.
Na stronie zatytułowanej „Twitter Media” znajduje się wiele poradników – zarówno dla nowych użytkowników, jak i stałych bywalców platformy – które szczegółowo opisują korzystanie z różnorodnych funkcji serwisu społecznościowego. Co więcej, można znaleźć tam również case studies pokazujące przykłady najlepszych praktyk z wykorzystaniem poszczególnych funkcji – czytamy.
Nowa strona podzielona jest też na konkretne działy, m.in. sportowy, rozrywkowy czy newsowy, tak, by media oraz organizacje wydawnicze mogły w prosty sposób znaleźć informacje, które je interesują i ich dotyczą – pisze portal. Dodatkowo na nowej stronie Twittera znajdują się odnośniki do wielu narzędzi reklamowych – takich jak np. Media Studio – dzięki którym twórcy mogą lepiej zarządzać swoimi zdjęciami oraz filmami – czytamy.
Jak zauważa autor tekstu Andrew Hutchinson, nowa strona Twittera być może nie oferuje wielu odkrywczych informacji, ale z pewnością przydatną rzeczą jest to, że daje ona mediom oraz wydawcom możliwości maksymalnego wykorzystania ich treści na platformie społecznościowej. (jg)
Zdjęcie główne: media.twitter.com.