sobota, 16 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościTwitter uruchomił nowe narzędzie dla wydawców. Pokaże statystyki oglądalności wideo

Twitter uruchomił nowe narzędzie dla wydawców. Pokaże statystyki oglądalności wideo

Twitter wprowadził nowe narzędzie dla wydawców, zawierające statystyki dotyczące oglądalności filmów – poinformowała platforma na swoim blogu. „Timing is Everything”, jak je nazwano, pokazuje, kiedy filmy były najczęściej wyświetlane oraz kiedy najbardziej angażowały odbiorców. Dane te mają pomóc wydawcom w wyborze najlepszego czasu na tweetowanie treści wideo, dzięki czemu będą mogli zwiększyć zaangażowanie i liczbę wyświetleń publikowanych filmów.

Jak podaje Twitter, z nowego narzędzia mogą korzystać osoby posiadające konto w Media Studio. Widoczne jest ono w zakładce „Insight”, znajdującej się w menu Analytics.

Twitter na blogu zaznaczył, że wykresy nie pokazują danych dotyczących wyświetleń filmów przez obserwatorów danego wydawcy, lecz informacje dotyczące ogólnie wszystkich użytkowników oglądających jakiekolwiek filmy w serwisie.

Jak czytamy dalej, jedną z funkcji „Timing is Everything” jest też możliwość planowania postów. Dzięki temu wydawcy będą mogli publikować swoje posty również w porach, kiedy fizycznie nie będą w stanie tego zrobić.

Twitter opublikował także statystyki dotyczące wideo oraz porady, jak najbardziej efektywnie wykorzystać ten format w reklamach. Z danych serwisu społecznościowego wynika, że każdego dnia liczba wyświetleń wideo na Twitterze wynosi około 1,2 mld, co oznacza dwukrotny wzrost w ciągu ostatnich 12 miesięcy. 93 proc. wyświetleń wideo ma miejsce na urządzeniach mobilnych. Jak podaje Twitter, posty z filmami budzą obecnie dziesięciokrotnie większe zaangażowanie niż inne typy tweetów.

Serwis podkreśla też, że wideo jest obecnie najszybciej rozwijającym się narzędziem reklamowym na Twitterze, a promowane posty z filami pozwalają zaoszczędzić 50 proc. kosztów za zaangażowanie. (pm)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj