Twitter wprowadza funkcję specjalnych polubień – Branded Likes. Nowa opcja pozwoli reklamodawcom przekształcić przycisk „Lubię to” pod postem w niestandardową animację.
Źródło: business.twitter.com
Narzędzie będzie dostępne dla marek, które publikują treści takie jak: informacje o premierze filmu czy serialu, konferencji, wypuszczeniu nowego produktu lub globalnych wydarzeniach sportowych.
Polubienia w tej formie będą widoczne pod postem przez 24 godziny.
Funkcja jest dostępna dla reklamodawców, którzy chcą dotrzeć do klientów w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Arabii Saudyjskiej i Japonii.
W celu skorzystania z narzędzia użytkownik, który ma dostępną tę funkcję, powinien opisać post hashtagiem.
Twitter współpracuje z partnerami kreatywnymi w celu stworzenia niestandardowych grafik dla marek, które użyją nowej funkcji.
Według badań Twitter Insiders, animowane polubienia są dobrze odbierane przez konsumentów, a 2 na 3 ankietowanych uważa, że nowa opcja jest atrakcyjna.
Twitter podaje, że funkcja zapewnia nie tylko skuteczność reklam dla marek, ale także wzrost zainteresowania użytkowników tym, aby więcej firm używało nowego narzędzia.
Funkcję przetestowały już marki takie jak Disney, Paramount Pictures czy Tesco. (bs)