Wraz z początkiem września 2022 roku Meta rozpoczęła nową kampanię o nazwie „Twórcy jutra”. Ma ona oddać głos młodemu pokoleniu i pokazać, że kreatywność nie ma granic – informuje about.fb.com.
Jak czytamy, w ciągu najbliższego roku z Metą współpracować będą twórcy z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Pełna lista twórców jest dostępna na stronie poświęconej kampanii, a postępy ambasadorów można śledzić przez obserwowanie w mediach społecznościowych hasztagu #CreatorsOfTomorrow.
Wybranych zostało po dziesięciu ambasadorów z każdego z 15 krajów: Czech, Francji, Niemiec, Irlandii, Izraela, Włoch, Afryki, Holandii, Polski, Rumunii, Hiszpanii, Turcji, Wielkiej Brytanii oraz Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Każdy z ambasadorów reprezentuje inną aktywność czy talent. „Zostali wybrani, ponieważ wybijają się wśród swoich społeczności online i prezentują cechy, które naszym zdaniem będą integralną częścią ewolucji metaverse”.
Wśród polskich ambasadorów zobaczyć można m.in. Kacpra Zembrzuckiego, który swoją twórczość publikuje również na TikToku, Klaudię Sobotkę, wokalistkę i kompozytorkę, a także Victora Borsuka, fotografa, oraz Sebastiana Kulisa, zajmującego się ochroną środowiska.
„Aby nasi twórcy byli na bieżąco z naszymi technologiami i narzędziami, będziemy organizować specjalne sesje i warsztaty. We Włoszech zaprosimy ich do Szkoły Reels, aby zaprezentować najlepsze praktyki dotyczące tego rozwijającego się formatu. Z kolei w RPA zorganizujemy specjalny Dzień Twórcy, który będzie składał się z warsztatów obejmujących wskazówki dotyczące chociażby branded contentu” – czytamy. (zd)