poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościTyskie odświeża identyfikację wizualną

Tyskie odświeża identyfikację wizualną

Marka Tyskie zaprezentowała odświeżoną identyfikację wizualną platformy i nowe hasło „Jesteśmy na TY”. Od 2018 roku firma komunikowała działania hasłem „Przejdźmy na TY”. Nowa komunikacja 360 jest realizowana we wszystkich obszarach kontaktu z odbiorcami.

Pierwszymi ambasadorami zaangażowanymi w nową kampanię są Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński. Głównym nośnikiem kampanii są spoty.

„Nie mogliśmy wymarzyć sobie lepszego duetu do kolejnego milowego kroku w rozwoju naszej platformy »Jesteśmy na TY« niż tych wspaniałych artystów, dobrych ludzi cieszących się sympatią i uznaniem. Pokazanie relacji Piotra i Marcina, mimo różnicy wieku, stylu życia, odmiennego zdania, jest spójne z przekazem Tyskiego” – mówi Paweł Drubkowski, Brand Manager marki.

Autorami odświeżonej platformy jest Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie.

Reżyserem spotów jest Tadeusz Śliwa. Autorem zdjęć jest Michał Englert. Za produkcję odpowiada Kuba Ranik i zespół MOON films, za postprodukcję – Platige Image, a za udźwiękowienie – Juice. Zdjęcia do kampanii wykonała fotografka, Zuza Krajewska.

Za odświeżenie identyfikacji wizualnej odpowiada agencja BNA. Planowaniem mediów zajmuje się Dom Mediowy Zenith. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj