Marka Tyskie zaprezentowała odświeżoną identyfikację wizualną platformy i nowe hasło „Jesteśmy na TY”. Od 2018 roku firma komunikowała działania hasłem „Przejdźmy na TY”. Nowa komunikacja 360 jest realizowana we wszystkich obszarach kontaktu z odbiorcami.
Pierwszymi ambasadorami zaangażowanymi w nową kampanię są Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński. Głównym nośnikiem kampanii są spoty.
„Nie mogliśmy wymarzyć sobie lepszego duetu do kolejnego milowego kroku w rozwoju naszej platformy »Jesteśmy na TY« niż tych wspaniałych artystów, dobrych ludzi cieszących się sympatią i uznaniem. Pokazanie relacji Piotra i Marcina, mimo różnicy wieku, stylu życia, odmiennego zdania, jest spójne z przekazem Tyskiego” – mówi Paweł Drubkowski, Brand Manager marki.
Autorami odświeżonej platformy jest Agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda i zespół marki Tyskie.
Reżyserem spotów jest Tadeusz Śliwa. Autorem zdjęć jest Michał Englert. Za produkcję odpowiada Kuba Ranik i zespół MOON films, za postprodukcję – Platige Image, a za udźwiękowienie – Juice. Zdjęcia do kampanii wykonała fotografka, Zuza Krajewska.
Za odświeżenie identyfikacji wizualnej odpowiada agencja BNA. Planowaniem mediów zajmuje się Dom Mediowy Zenith. (bs)