niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościUkazała się książka „20 lat Związku Firm Public Relations. Historia polskiego PR...

Ukazała się książka „20 lat Związku Firm Public Relations. Historia polskiego PR nowego millenium”

Związek Firm Public Relations z okazji swojego 20-lecia wydał książkę poświęconą działalności organizacji i polskiej branży PR. „20 lat Związku Firm Public Relations. Historia polskiego PR nowego millenium” to zbiór 20 rozmów z osobami, które miały wpływ na rozwój branży public relations w Polsce – przedstawicielami środowiska biznesowego, dziennikarskiego oraz naukowego.

W książce znalazły się wspomnienia z początków kształtowania się branży PR w Polsce, jej rozwoju, a także odwołania do wyzwań stojących przed specjalistami w świecie post-COVID. „Czytelnicy książki dowiedzą się, w jakich okolicznościach powstał ZFPR, a także jak kształtowały się standardy branży. Poznają również wiele ciekawych, dotąd niepublikowanych historii, m.in. o tym, kto wymyślił logo ZFPR, jak powstał konkurs Złote Spinacze i jakie wyzwania stały przed jurorami pierwszych edycji konkursu” – czytamy w komunikacie.

W publikacji wypowiedzieli się Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Jerzy Ciszewski (Hanami Communications), Piotr Czarnowski (First Public Relations), Agnieszka Dziedzic (Weber Shandwick), Andrzej Halicki (Parlament Europejski), Adam Jarosz (Be Communications), dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska (Uniwersytet Warszawski), Małgorzata Mejer (Procter & Gamble), Norbert Ofmański (On Board Think Kong), Konrad Piasecki (TVN24), Paweł Sanowski (Instytut Monitorowania Mediów), Andrzej Skworz („Press”), Ryszard Solski (Solski Communications), Jarosław Sroka (Kulczyk Investments), Grzegorz Szczepański (Hill + Knowlton Strategies Poland), Rafał Szymczak (Profile), Paweł Trochimiuk (Partner of Promotion), Hanna Waśko (Big Picture), Dominika Wielowieyska (Gazeta Wyborcza) oraz Przemysław Włoszycki (Lighthouse).

Rozmowy przeprowadził Paweł Oksanowicz, dziennikarz radiowy, telewizyjny, redaktor i autor książek. „Z punktu widzenia dziennikarskiego książka przybliża pozornie dwa odległe od siebie światy: dziennikarstwa i public relations. Pokazuje, jak powinna przebiegać współpraca i jak powinny układać się relacje pomiędzy tymi dziedzinami. To niewątpliwy walor wydawnictwa, przy którym miałem przyjemność pracować” – mówi Oksanowicz.

Książka jest dostępna wyłącznie w sprzedaży online – można ją nabyć za pośrednictwem strony internetowej ZFPR-u. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj