czwartek, 12 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościUltimo zmienia się w B2 Impact

Ultimo zmienia się w B2 Impact

Od początku grudnia 2024 roku Ultimo, firma zarządzająca wierzytelnościami w Polsce, działa pod nową nazwą – B2 Impact. Marka od 2014 roku jest częścią europejskiej grupy B2 Impact. Teraz zmienia swoje logo i nazwę, by w pełni zintegrować się z pozostałymi spółkami w grupie.

Rebranding obejmuje m.in. zmianę identyfikacji wizualnej, w tym logo, uruchomienie nowej strony internetowej, a także kampanię informacyjno-edukacyjną. Firma zapowiada, że zmiany obejmą również portal eUltimo, który zacznie działać pod nazwą B2 Impact Online. Jak informuje spółka, to kolejny krok w strategicznym rozwoju, który ma podkreślać przynależność marki do międzynarodowej grupy B2 Impact.

„Zmieniliśmy nazwę oraz identyfikację wizualną, ale nasz dotychczasowy sposób działania i kluczowe wartości – zwinność, spójność, doskonałość, różnorodność oraz odpowiedzialność – pozostają niezmienne. W B2 Impact kontynuujemy misję Ultimo, czyli wspieranie naszych klientów w wychodzeniu z trudnej sytuacji finansowej, oferując elastyczne rozwiązania i indywidualne, pełne zaufania i empatii podejście do każdego klienta i jego możliwości finansowych. Nadal dogadujemy się z klientami, aby mogli odzyskać wpływ na swoje codzienne finanse” – podkreśla firma.

Rebrandingowi i zmianie nazwy towarzyszy kampania informacyjno-edukacyjna skierowana do klientów marki w Polsce, która będzie prowadzona w mediach tradycyjnych i digitalowych od grudnia 2024 do stycznia 2025 roku. Komunikacja obejmuje również działania w kanałach w social mediach marki oraz e-mail marketing skierowany do partnerów biznesowych.

B2 Impact stawia również na działania influencermarketingowe, które będą prowadzone na Instagramie. Skoncentrują się one na współpracy z twórcami i doradcami finansowymi, którzy promują w sieci wiedzę na temat zarządzania finansami.

Przy okazji rebrandingu marka nawiązała także współpracę z Krzysztofem Skarbkiem – artystą i profesorem wrocławskiej Akademii Sztuk Pięknych, specjalizującym się w malarstwie neoekspresjonistycznym. Efektem wspólnych działań było stworzenie projektu artystycznego, który będzie wykorzystywany w komunikacji z partnerami biznesowymi firmy. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj