18 czerwca 2018 roku Keith Weed, CMO Unilevera, zapowiedział kilka zmian w polityce firmy – podaje prweek.com. Jeden z największych reklamodawców na świecie nie będzie współpracować z influencerami, którzy kupują obserwujących. Także marki własne Unilevera nie będą w ten sposób pozyskiwać followersów – czytamy.
„W Unileverze wierzymy, że influencerzy są ważnym kanałem dotarcia do konsumentów i rozwijania naszych marek. Ich siła pochodzi z głębokiej, autentycznej i bezpośredniej relacji z odbiorcami, ale pewne praktyki, takie jak kupowanie obserwujących, mogą łatwo nadszarpnąć te relacje” – źródło cytuje wypowiedź Keitha Weeda.
Unilever zamierza też priorytetowo traktować partnerów, którzy „zwalczają oszustwa oraz wspierają zwiększanie transparentności” – pisze Rob McKinlay, autor tekstu. (pp)
Czytaj też: Unilever rozważa wycofanie reklam z Facebooka i Google’a