Z początkiem marca 2023 roku Urszula Matej-Bil awansowała w spółce EPP – zarządcy centrów handlowych. Objęła stanowisko członka zarządu odpowiedzialnego za marketing i komunikację. Z firmą jest związana od 2019 roku – wówczas dołączyła do niej jako dyrektor ds. PR i komunikacji.
W nowej roli Matej-Bil odpowiada m.in. za zarządzanie komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firmy, koordynację działań marketingowych w zarządzanych obiektach, obszar public affairs i współpracę z organizacjami branżowymi. W jej kompetencjach są także działania w mediach społecznościowych oraz tematy związane ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Należy także do zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych.
Urszula Matej-Bil ma ponad 15 lat doświadczenia w obszarze komunikacji i public relations. Specjalizuje się w działaniach obejmujących komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, w tym kryzysową, media relations, content marketing i działania w social mediach. Odpowiadała również za współpracę z influencerami i liderami opinii oraz za działania marketingowe i promocyjne.
Przed dołączeniem do EPP pracowała w agencji OneMulti jako dyrektor działu komunikacji korporacyjnej. Wcześniej z kolei, przez niemal dziesięć lat, była związana z agencją Questia, gdzie pełniła funkcję dyrektorską.
W swojej karierze współpracowała z krajowymi i międzynarodowymi firmami z branży nieruchomości, budowlanej, ubezpieczeń, finansów i bankowości, nowych technologii, logistyki i transportu, przemysłu ciężkiego, e-commerce oraz FMCG. Wspierała komunikacyjnie nieruchomości handlowe.
Jest absolwentką marketingu i zarządzania w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończyła też studia doktoranckie w obszarze zarządzania na tej uczelni. (mb)