poniedziałek, 23 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościV edycja Marketing Progress poświęcona customer experience

V edycja Marketing Progress poświęcona customer experience

Tegoroczna konferencja, która odbędzie się w dniach 12 i 13 października we Wrocławiu, w całości będzie poświęcona tematowi customer experience.

Uczestnicy piątej edycji Marketing Progress dowiedzą się, jak dopasować się do potrzeb klienta i jego wrażliwości, skąd czerpać wiedzę o konsumencie i jak ją przekuć w nowe, pozytywne doświadczenia. Będzie także mowa o sposobach budowania trwałych relacji z klientem.

Podczas konferencji zostaną też zaprezentowane wyniki badania dotyczącego rozwoju customer experience w Polsce, zarówno w ujęciu małych i średnich przedsiębiorstw, jak i dużych organizacji.

W ramach wydarzenia odbędą się także warsztaty (równolegle do prelekcji) z user experience, design thinkingu, content marketingu, social media, customer experience czy client service.

Konferencja odbędzie się w sali Kina Nowe Horyzonty we Wrocławiu. Prelegentami tegorocznej edycji będą m.in. Jacek Kotarbiński, Julia Izmałkowa, Marek Gonsior (Agata), Sebastian Umiński (3M) czy Karolina Karolczak (Sodexo).

Opłata konferencyjna wynosi:

499 złotych netto przy zapisie i płatności do 31 sierpnia

699 złotych netto przy zapisie i płatności do 30 września

899 złotych netto przy zapisie i płatności do 11 października

Więcej informacji można znaleźć na stronie wydarzenia.

PRoto.pl jest patronem medialnym konferencji.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj