Co sprawia, że o jednych szpitalach czy przychodniach mówi się dobrze, a za innymi ciągnie się od lat negatywna opinia? Kiedy placówki medyczne upodabniają się do siebie pod względem wyposażenia, do gry wchodzą ludzie, ich kompetencje, zarządzanie relacjami z otoczeniem i public relations medyczny. Sukces najlepszych placówek nie jest wypadkową wyrywkowych działań, ale dobrze zaplanowaną strategią.
Podczas 2 dni Forum Marketingu Komunikacji i Public Relations w Ochronie Zdrowia, eksperci i praktycy podpowiedzą, co zrobić, aby placówka medyczna (szpital, przychodnia, indywidualna praktyka lekarska) cieszyła się zaufaniem i uznaniem pacjentów oraz kontrahentów, zdobyła i utrzymała pozytywną opinię w otoczeniu, zyskała „dobrą prasą”. Jednym słowem – aby stworzyć silną markę, wyróżniającą organizację na rynku lokalnym i krajowym. Nie zabraknie wiedzy dla nowych uczestników oraz gości, którzy wzięli udział w poprzednich edycjach.
Szczegółowy program na stronie konferencji.
Termin: 18–19 września 2014 r.
Miejsce: WARSZAWA
BUDYNEK FOCUS
Centrum Konferencyjne ERNST&YOUNG, al. Armii Ludowej 26