Z okazji 20-lecia istnienia agencja marketingowa Valkea Media odświeża identyfikację wizualną. Nowy wygląd marki opiera się na zmianie niebiesko-szarej kolorystyki na żółto-biało-czarną. Firma ma też nową stronę internetową z portfolio i ofertą dla klientów. Zaczęła się ponadto posługiwać skróconą wersją nazwy i claimem „The Agency”, którego celem jest pozycjonowanie firmy na rynku najpierw jako agencji marketingowej, a dopiero potem jako wydawnictwa. Valkea oferuje obecnie usługi z zakresu strategii, kreacji, custom publishingu, eventów, public relations oraz digitalu i social mediów i zatrudnia ponad 100 osób.
Nowe logo agencji Valkea
Poprzednie logo agencji Valkea
Nowa identyfikacja ma charakteryzować się „mocnymi akcentami graficznymi i wyrazistym przekazem merytorycznym”. „Tak właśnie działamy – odważnie, zgodnie z wyzwaniami rynku, wymaganiami klientów i własnymi ambicjami” – podaje w komunikacie na stronie agencja.
Odświeżony wygląd to wewnętrzny projekt. (mp)