niedziela, 23 marca, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościVML Poland z nowym działem Digital, Commerce & Content

VML Poland z nowym działem Digital, Commerce & Content

VML Poland tworzy nową jednostkę biznesową – Digital, Commerce & Content. Ma ona łączyć produkcję masowych treści digital i commerce z rozwiązaniami wspierającymi handel cyfrowy. Na czele nowego działu stanęli Damian Siemkowicz i Rafał Wasyluk.

VML Poland oferuje usługi marketingowe w obszarze brand experience (BX), customer experience (CX) i commerce (CO). Jak wyjaśnia agencja, wprowadzenie nowej jednostki do struktur firmy ma zapewnić jej klientom „innowacyjne i efektywne strategie treści, które będą dopasowane do dynamicznie zmieniającego się świata e-commerce”. Ma to umocnić także pozycję agencji w obszarze rozwiązań cyfrowych.

Digital, Commerce & Content funkcjonuje w strukturze VML Poland jako niezależna jednostka biznesowa. Odpowiada za wspieranie marek w zakresie zarządzania treściami, analityki danych oraz digital commerce na skalę globalną. Zastosowane rozwiązania – oparte przede wszystkim na automatyzacji procesów oraz technologii AI – mają umożliwić dostosowywanie treści do wymagań różnych kanałów e-commerce, automatyzację oraz personalizację komunikacji, co w rezultacie ma przekładać się na efektywność kampanii. Dział ściśle współpracował będzie z zespołem Data & Advocacy, wykorzystując wielowymiarową analizę danych w celu optymalizacji procesu tworzenia i dystrybucji treści oraz zwiększania efektywności w handlu cyfrowym.

Kluczowe obszary działalności Digital, Commerce & Content to: masowa i szybko skalowalna produkcja wszelkich formatów treści w komunikacji cyfrowej, automatyzacja i personalizacja treści, zarządzanie cyfrową półką, w tym optymalizacja widoczności produktów w marketplace’ach, e-retailach i kanałach DTC, oraz integracja technologii AI, co ma przekładać się na usprawnienie procesów optymalizacji i rekomendacji treści.

Na czele działu stanęli Damian Siemkowicz, jako Managing Director Digital, Commerce & Content, i Rafał Wasyluk, Managing Partner Digital, Commerce & Content.

Od lewej: Rafał Wasyluk i Damian Siemkowicz

Damian Siemkowicz to menedżer z 15-letnim doświadczeniem w branżach performance marketingu i IT. Specjalizuje się w zarządzaniu międzynarodowymi zespołami oraz optymalizacji procesów produkcyjnych. Nadzorował wielokanałowe strategie digital dla takich marek jak American Express, Samsung, Volvo, Canal+ czy Lenovo/Motorola.

Rafał Wasyluk od ponad 20 lat wspiera globalne marki w handlu cyfrowym. Specjalizuje się w takich obszarach jak Performance Content, Digital Shelf Experience oraz Shopper Strategy. Skupia się na automatyzacji procesów zarządzania treściami, integracji AI i optymalizacji Digital Shelf. Ponadto zajmuje się wdrażaniem rozwiązań skalowanych, które zwiększają konkurencyjność marek w środowisku digital commerce. Współpracuje z takimi markami jak P&G, Unilever, Mars oraz The Coca-Cola Company. (kn)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj