Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
VML Poland z nowym działem Digital, Commerce & Content. vml poland tworzy nową jednostkę biznesową – digital, commerce & content. ma ona łączyć produkcję masowych treści digital i commerce z rozwiązaniami wspierającymi handel cyfrowy. na czele nowego działu stanęli damian siemkowicz i rafał wasyluk. vml poland oferuje usługi marketingowe w obszarze brand experience (bx), customer experience (cx) i commerce (co). jak wyjaśnia agencja, wprowadzenie nowej jednostki do struktur firmy ma zapewnić jej klientom „innowacyjne i efektywne strategie treści, które będą dopasowane do dynamicznie zmieniającego się świata e-commerce”. ma to umocnić także pozycję agencji w obszarze rozwiązań cyfrowych. digital, commerce & content funkcjonuje w strukturze vml poland jako niezależna jednostka biznesowa. odpowiada za wspieranie marek w zakresie zarządzania treściami, analityki danych oraz digital commerce na skalę globalną. zastosowane rozwiązania – oparte przede wszystkim na automatyzacji procesów oraz technologii ai – mają umożliwić dostosowywanie treści do wymagań różnych kanałów e-commerce, automatyzację oraz personalizację komunikacji, co w rezultacie ma przekładać się na efektywność kampanii. dział ściśle współpracował będzie z zespołem data & advocacy, wykorzystując wielowymiarową analizę danych w celu optymalizacji procesu tworzenia i dystrybucji treści oraz zwiększania efektywności w handlu cyfrowym. kluczowe obszary działalności digital, commerce & content to: masowa i szybko skalowalna produkcja wszelkich formatów treści w komunikacji cyfrowej, automatyzacja i personalizacja treści, zarządzanie cyfrową półką, w tym optymalizacja widoczności produktów w marketplace’ach, e-retailach i kanałach dtc, oraz integracja technologii ai, co ma przekładać się na usprawnienie procesów optymalizacji i rekomendacji treści. na czele działu stanęli damian siemkowicz, jako managing director digital, commerce & content, i rafał wasyluk, managing partner digital, commerce & content. od lewej: rafał wasyluk i damian siemkowicz. damian siemkowicz to menedżer z 15-letnim doświadczeniem w branżach performance marketingu i it. specjalizuje się w zarządzaniu międzynarodowymi zespołami oraz optymalizacji procesów produkcyjnych. nadzorował wielokanałowe strategie digital dla takich marek jak american express, samsung, volvo, canal+ czy lenovo/motorola. rafał wasyluk od ponad 20 lat wspiera globalne marki w handlu cyfrowym. specjalizuje się w takich obszarach jak performance content, digital shelf experience oraz shopper strategy. skupia się na automatyzacji procesów zarządzania treściami, integracji ai i optymalizacji digital shelf. ponadto zajmuje się wdrażaniem rozwiązań skalowanych, które zwiększają konkurencyjność marek w środowisku digital commerce. współpracuje z takimi markami jak p&g, unilever, mars oraz the coca-cola company. (kn).
VML Poland tworzy nową jednostkę biznesową – Digital, Commerce & Content. Ma ona łączyć produkcję masowych treści digital i commerce z rozwiązaniami wspierającymi handel cyfrowy. Na czele nowego działu stanęli Damian Siemkowicz i Rafał Wasyluk.
VML Poland oferuje usługi marketingowe w obszarze brand experience (BX), customer experience (CX) i commerce (CO). Jak wyjaśnia agencja, wprowadzenie nowej jednostki do struktur firmy ma zapewnić jej klientom „innowacyjne i efektywne strategie treści, które będą dopasowane do dynamicznie zmieniającego się świata e-commerce”. Ma to umocnić także pozycję agencji w obszarze rozwiązań cyfrowych.
Digital, Commerce & Content funkcjonuje w strukturze VML Poland jako niezależna jednostka biznesowa. Odpowiada za wspieranie marek w zakresie zarządzania treściami, analityki danych oraz digital commerce na skalę globalną. Zastosowane rozwiązania – oparte przede wszystkim na automatyzacji procesów oraz technologii AI – mają umożliwić dostosowywanie treści do wymagań różnych kanałów e-commerce, automatyzację oraz personalizację komunikacji, co w rezultacie ma przekładać się na efektywność kampanii. Dział ściśle współpracował będzie z zespołem Data & Advocacy, wykorzystując wielowymiarową analizę danych w celu optymalizacji procesu tworzenia i dystrybucji treści oraz zwiększania efektywności w handlu cyfrowym.
Kluczowe obszary działalności Digital, Commerce & Content to: masowa i szybko skalowalna produkcja wszelkich formatów treści w komunikacji cyfrowej, automatyzacja i personalizacja treści, zarządzanie cyfrową półką, w tym optymalizacja widoczności produktów w marketplace’ach, e-retailach i kanałach DTC, oraz integracja technologii AI, co ma przekładać się na usprawnienie procesów optymalizacji i rekomendacji treści.
Na czele działu stanęli Damian Siemkowicz, jako Managing Director Digital, Commerce & Content, i Rafał Wasyluk, Managing Partner Digital, Commerce & Content.
Od lewej: Rafał Wasyluk i Damian Siemkowicz
Damian Siemkowicz to menedżer z 15-letnim doświadczeniem w branżach performance marketingu i IT. Specjalizuje się w zarządzaniu międzynarodowymi zespołami oraz optymalizacji procesów produkcyjnych. Nadzorował wielokanałowe strategie digital dla takich marek jak American Express, Samsung, Volvo, Canal+ czy Lenovo/Motorola.
Rafał Wasyluk od ponad 20 lat wspiera globalne marki w handlu cyfrowym. Specjalizuje się w takich obszarach jak Performance Content, Digital Shelf Experience oraz Shopper Strategy. Skupia się na automatyzacji procesów zarządzania treściami, integracji AI i optymalizacji Digital Shelf. Ponadto zajmuje się wdrażaniem rozwiązań skalowanych, które zwiększają konkurencyjność marek w środowisku digital commerce. Współpracuje z takimi markami jak P&G, Unilever, Mars oraz The Coca-Cola Company. (kn)