Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
W młodym wieku też można mieć zawał serca. Rusza kampania świadomościowa. ogólnopolskie stowarzyszenie pacjentów ze schorzeniami serca i naczyń „ecoserce” ruszyło w czerwcu 2023 roku z kampanią „prosta droga do zawału”. twórcy akcji chcą uświadomić, że niezdrowa dieta, używki i stres to realne zagrożenia dla zdrowia, a ryzyko wystąpienia zawału serca istnieje także w młodym wieku. kampanię promuje piosenka i wideo rapera mikołaja mądrzyka „miksera”. „należy wyedukować odpowiednio młodych ludzi, aby podnieść ich świadomość czynników ryzyka schorzeń kardiologicznych. aby edukować skutecznie, postanowiliśmy dobrać formę komunikacji z odbiorcami do ich stylu i upodobań. stąd pomysł współpracy z raperem mikołajem mądrzykiem” – mówi maria wołczenko ze stowarzyszenia „ecoserce”, inicjatorka kampanii „prosta droga do zawału”. oprócz klipu w ramach kampanii zaplanowano cykl spotkań edukacyjno-profilaktycznych dla młodzieży, organizowanych w szkołach i ośrodkach promocji kultury w całej polsce. spotkania będą prowadzone przez ekspertów z dziedzin: kardiologii sportowej, kardiologii dziecięcej, psychologii oraz dietetyki. na spotkaniach promowane będą badania profilaktyczne i prowadzona będzie nauka poprawnego użycia ciśnieniomierza i pulsoksymetru. w pierwszym etapie akcji przewidziano około dziesięciu spotkań. „kampania jest skierowana głównie do młodzieży i młodych dorosłych, ponieważ edukacja osób w przedziale wiekowym 18-28 jest opłacalną inwestycją w przyszłość. efekty działań świadomościowych w tej grupie wiekowej są długofalowe i stosunkowo łatwe do osiągnięcia ze względu na charakterystyczną otwartość młodych osób oraz ich gotowość do wprowadzania pozytywnych zmian w codziennym życiu” – wyjaśnia agnieszka wołczenko, prezeska stowarzyszenia „ecoserce”. działania edukacyjne w ramach kampanii potrwają do końca 2023 roku. patronat honorowy nad inicjatywą objęli: polskie towarzystwo kardiologiczne, rzecznik praw pacjenta oraz the global heart hub. (bs).
Ogólnopolskie Stowarzyszenie Pacjentów ze Schorzeniami Serca i Naczyń „EcoSerce” ruszyło w czerwcu 2023 roku z kampanią „Prosta droga do zawału”. Twórcy akcji chcą uświadomić, że niezdrowa dieta, używki i stres to realne zagrożenia dla zdrowia, a ryzyko wystąpienia zawału serca istnieje także w młodym wieku. Kampanię promuje piosenka i wideo rapera Mikołaja Mądrzyka „Miksera”.
„Należy wyedukować odpowiednio młodych ludzi, aby podnieść ich świadomość czynników ryzyka schorzeń kardiologicznych. Aby edukować skutecznie, postanowiliśmy dobrać formę komunikacji z odbiorcami do ich stylu i upodobań. Stąd pomysł współpracy z raperem Mikołajem Mądrzykiem” – mówi Maria Wołczenko ze Stowarzyszenia „EcoSerce”, inicjatorka kampanii „Prosta droga do zawału”.
Oprócz klipu w ramach kampanii zaplanowano cykl spotkań edukacyjno-profilaktycznych dla młodzieży, organizowanych w szkołach i ośrodkach promocji kultury w całej Polsce. Spotkania będą prowadzone przez ekspertów z dziedzin: kardiologii sportowej, kardiologii dziecięcej, psychologii oraz dietetyki. Na spotkaniach promowane będą badania profilaktyczne i prowadzona będzie nauka poprawnego użycia ciśnieniomierza i pulsoksymetru. W pierwszym etapie akcji przewidziano około dziesięciu spotkań.
„Kampania jest skierowana głównie do młodzieży i młodych dorosłych, ponieważ edukacja osób w przedziale wiekowym 18-28 jest opłacalną inwestycją w przyszłość. Efekty działań świadomościowych w tej grupie wiekowej są długofalowe i stosunkowo łatwe do osiągnięcia ze względu na charakterystyczną otwartość młodych osób oraz ich gotowość do wprowadzania pozytywnych zmian w codziennym życiu” – wyjaśnia Agnieszka Wołczenko, prezeska Stowarzyszenia „EcoSerce”.
Działania edukacyjne w ramach kampanii potrwają do końca 2023 roku.
Patronat honorowy nad inicjatywą objęli: Polskie Towarzystwo Kardiologiczne, Rzecznik Praw Pacjenta oraz The Global Heart Hub. (bs)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
W młodym wieku też można mieć zawał serca. Rusza kampania świadomościowa. ogólnopolskie stowarzyszenie pacjentów ze schorzeniami serca i naczyń „ecoserce” ruszyło w czerwcu 2023 roku z kampanią „prosta droga do zawału”. twórcy akcji chcą uświadomić, że niezdrowa dieta, używki i stres to realne zagrożenia dla zdrowia, a ryzyko wystąpienia zawału serca istnieje także w młodym wieku. kampanię promuje piosenka i wideo rapera mikołaja mądrzyka „miksera”. „należy wyedukować odpowiednio młodych ludzi, aby podnieść ich świadomość czynników ryzyka schorzeń kardiologicznych. aby edukować skutecznie, postanowiliśmy dobrać formę komunikacji z odbiorcami do ich stylu i upodobań. stąd pomysł współpracy z raperem mikołajem mądrzykiem” – mówi maria wołczenko ze stowarzyszenia „ecoserce”, inicjatorka kampanii „prosta droga do zawału”. oprócz klipu w ramach kampanii zaplanowano cykl spotkań edukacyjno-profilaktycznych dla młodzieży, organizowanych w szkołach i ośrodkach promocji kultury w całej polsce. spotkania będą prowadzone przez ekspertów z dziedzin: kardiologii sportowej, kardiologii dziecięcej, psychologii oraz dietetyki. na spotkaniach promowane będą badania profilaktyczne i prowadzona będzie nauka poprawnego użycia ciśnieniomierza i pulsoksymetru. w pierwszym etapie akcji przewidziano około dziesięciu spotkań. „kampania jest skierowana głównie do młodzieży i młodych dorosłych, ponieważ edukacja osób w przedziale wiekowym 18-28 jest opłacalną inwestycją w przyszłość. efekty działań świadomościowych w tej grupie wiekowej są długofalowe i stosunkowo łatwe do osiągnięcia ze względu na charakterystyczną otwartość młodych osób oraz ich gotowość do wprowadzania pozytywnych zmian w codziennym życiu” – wyjaśnia agnieszka wołczenko, prezeska stowarzyszenia „ecoserce”. działania edukacyjne w ramach kampanii potrwają do końca 2023 roku. patronat honorowy nad inicjatywą objęli: polskie towarzystwo kardiologiczne, rzecznik praw pacjenta oraz the global heart hub. (bs).