wtorek, 24 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościW świecie insightów. Spotkanie Cannes Lions Creative PR

W świecie insightów. Spotkanie Cannes Lions Creative PR

W drugim tygodniu października odbędą się spotkania z cyklu Cannes Lions Creative PR Meeting. Tegoroczna, szósta edycja będzie dotyczyć potrzeb konsumentów i tego, jak zbudować dla nich skuteczną kampanię marketingową.

Spotkaniom (10 października w Poznaniu i 11 października w Warszawie) będzie towarzyszyć projekcja najlepszych kampanii PR-owych i marketingowych nagrodzonych podczas Festiwalu Reklamy w Cannes.

Temat przewodni to Deep Insights, czyli sposób na wniknięcie w świat konsumenta i poznanie jego potrzeb.

W wydarzeniu wezmą udział między innymi: Dawid Wiener (Cognision) – strateg i badacz doradzający w zakresie użyteczności m.in. z WOŚP, Allegro, Raiffeisen Bank i Jacek Kowalski (Neuroidea) – badacz, współautor ECM (Exploring Consumers Mind).

Organizatorem wydarzenia jest agencja Q&A Communications oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR – wyłączny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce.

Na wydarzenie można się zapisać za pośrednictwem strony.

 

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj