W drugim tygodniu października odbędą się spotkania z cyklu Cannes Lions Creative PR Meeting. Tegoroczna, szósta edycja będzie dotyczyć potrzeb konsumentów i tego, jak zbudować dla nich skuteczną kampanię marketingową.
Spotkaniom (10 października w Poznaniu i 11 października w Warszawie) będzie towarzyszyć projekcja najlepszych kampanii PR-owych i marketingowych nagrodzonych podczas Festiwalu Reklamy w Cannes.
Temat przewodni to Deep Insights, czyli sposób na wniknięcie w świat konsumenta i poznanie jego potrzeb.
W wydarzeniu wezmą udział między innymi: Dawid Wiener (Cognision) – strateg i badacz doradzający w zakresie użyteczności m.in. z WOŚP, Allegro, Raiffeisen Bank i Jacek Kowalski (Neuroidea) – badacz, współautor ECM (Exploring Consumers Mind).
Organizatorem wydarzenia jest agencja Q&A Communications oraz Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR – wyłączny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce.
Na wydarzenie można się zapisać za pośrednictwem strony.