niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWałbrzych promuje się hasłem „Miasto z widokami”

Wałbrzych promuje się hasłem „Miasto z widokami”

Na początku listopada 2022 roku wystartowała nowa kampania wizerunkowa Wałbrzycha – „Miasto z widokami”.

Celem akcji jest repozycjonowanie marki Wałbrzycha jako dobrego miejsca do życia, inwestowania i wypoczynku. Kampania ma informować o możliwościach, jakie daje miasto, zachęcać do zamieszkania w nim, a także wspierać employer branding firm inwestujących w tym mieście.

Jak podkreślają pomysłodawcy, siłą tego miasta jest jego świeżość – możliwość pisania jego historii na nowo i bycia pionierem w wielu dziedzinach.

Działania skupione są wokół czterech filarów: miasto z widokami „na chwilę wytchnienia”, „na lepsze życie”, „na dobrą pracę” i „na inwestowanie”. Będą one punktem wyjścia dla content marketingu i specjalnie utworzonych kanałów w social mediach – na Facebooku i Instagramie.

Kampanię zainaugurowała premiera raportu badawczego „Wałbrzych – miasto z widokami”, który analizuje ośrodek pod kątem najważniejszych aspektów, takich jak praca, koszty życia, zieleń, ekologia, bezpieczeństwo, życie kulturalne czy rozwój gospodarczy.

W ramach akcji planowane są działania 360, w tym outdoor, media tradycyjne i online czy spoty radiowe. Kampania potrwa od listopada 2022 roku do stycznia 2023 roku. Za realizację odpowiada agencja Publicon. (bs)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj