Firma Express wprowadziła na rynek nową markę – Traficar, która oferuje usługę wynajmu samochodów na minuty za pomocą aplikacji na smartfony. Promująca ją kampania pod hasłem „Auto na minuty” rozpoczęła się na początku października i objęła swoim zasięgiem Kraków i jego okolice.
W ramach współpracy WALK jest odpowiedzialny za przygotowanie strategii oraz stworzenie idei kreatywnej komunikacji Traficar, a także realizację wszystkich formatów reklamowych. WALK Creative zajęło się przygotowaniem identyfikacji wizualnej marki oraz materiałów ATL, w tym billboardów, spotów radiowych i niestandardowych formatów reklamowych, m.in. brandingu na biletomaty czy rączki w autobusach. WALK Social Media jest odpowiedzialne za realizację działań w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) oraz aktywacji konsumenckich. WALK PR zajęło się media relations, a za działania po stronie agencji odpowiada Olga Chełchowska.
Klient został pozyskany w drodze wygranego przetargu. (mp)