Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Aktorka z „Zakonnicy” pozywa Warner Bros. 21 sierpnia 2023 roku aktorka bonnie aarons, znana z roli w filmie „zakonnica” („the nun”), złożyła pozew przeciwko wytwórni warner bros. za naruszenie warunków umowy – informuje insider.com. aarons twierdzi, że nie otrzymała części zysków z towarów związanych z jej rolą w serii horrorów. jak podaje źródło, kontrakt z aktorką przewidywał, że otrzyma 71,5 tys. dolarów za rolę w filmie „the nun”, aarons zaś twierdzi, że wytwórnia ominęła kluczową część umowy, czyli prawo aktorki do otrzymywania „wpływów brutto z towarów” z jej podobizną. „zamiast rozliczać się i płacić w przejrzysty sposób, warner bros. ukrywa prawdziwą kwotę należnego pani aarons udziału w przychodach z merchandsingu, jednocześnie nadal ją wykorzystując” – czytamy w pozwie, przywołanym przez źródło. w pozwie znalazły się również argumenty, że szczególne rysy twarzy aarons i jej rola w filmie „the nun” pomogły rozwinąć wytwórni warner bros. sprzedaż gadżetów związanych kolejnymi częściami filmów. (zd).
21 sierpnia 2023 roku aktorka Bonnie Aarons, znana z roli w filmie „Zakonnica” („The Nun”), złożyła pozew przeciwko wytwórni Warner Bros. za naruszenie warunków umowy – informuje insider.com.
Aarons twierdzi, że nie otrzymała części zysków z towarów związanych z jej rolą w serii horrorów.
Jak podaje źródło, kontrakt z aktorką przewidywał, że otrzyma 71,5 tys. dolarów za rolę w filmie „The Nun”, Aarons zaś twierdzi, że wytwórnia ominęła kluczową część umowy, czyli prawo aktorki do otrzymywania „wpływów brutto z towarów” z jej podobizną.
„Zamiast rozliczać się i płacić w przejrzysty sposób, Warner Bros. ukrywa prawdziwą kwotę należnego pani Aarons udziału w przychodach z merchandsingu, jednocześnie nadal ją wykorzystując” – czytamy w pozwie, przywołanym przez źródło.
W pozwie znalazły się również argumenty, że szczególne rysy twarzy Aarons i jej rola w filmie „The Nun” pomogły rozwinąć wytwórni Warner Bros. sprzedaż gadżetów związanych kolejnymi częściami filmów. (zd)