środa, 6 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościWarszawa zmienia znak promocyjny

Warszawa zmienia znak promocyjny

Prezydent stolicy, Rafał Trzaskowski, podpisał zarządzenie zmieniające znak promocyjny m.st. Warszawy od 20 grudnia 2022 roku.

Jak czytamy w komunikacie, nowe logo to uproszczony herb stolicy – Syrena jest poważniejsza i ma profil Marii Skłodowskiej-Curie. Poszczególne elementy nowego symbolu były konsultowane z ekspertami z Muzeum Warszawy. Nowy znak promocyjny powstał dzięki współpracy z agencją Podpunkt.

Miasto komunikuje, że o zmianie znaku zdecydowało kilka czynników, m.in. to, że przestał on odpowiadać na aktualne potrzeby komunikacyjne Warszawy. Zmieniły się także trendy graficzne, a nowe logo ma lepszą czytelność. Od 2004 roku znakiem promocyjnym był logotyp „Zakochaj się w Warszawie”.

Jak czytamy, na nowy system identyfikacji wizualnej miasta składa się rodzina znaków, do której oprócz znaku promocyjnego miasta należą znaki jego dzielnic i jednostek organizacyjnych.

Nowy logotyp pojawił się na stronach internetowych oraz w aplikacji. Miasto podkreśla, że wyprodukowane do tej pory materiały promocyjne z poprzednim logo, np. gadżety czy ulotki informacyjne będą w użyciu do czasu, aż nie zostaną w pełni wykorzystane albo ulegną zniszczeniu wskutek użytkowania. Stare oznakowanie będzie sukcesywnie zastępowane nowym. (bs)

Poprzedni znak promocyjny

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj